2012. november 25., vasárnap

HATALMAS GRATULA SEBASTIAN VETTEL! :)

Sziasztok!



Azt hiszem megrögzött Sebastian Vettel rajongóként ezt a bejegyzést muszáj megírnom.

HISZEN SEBASTIAN VETTEL A BRAZIL NAGYDÍJON MINDEN IDŐK LEGFIATALABB HÁROMSZOROS FORMA 1-ES VILÁGBAJNOKA LETT 25 ÉVESEN ÉS NEMTUDOMHÁNY NAPOSAN!!!!!!!!!!!!!!
HATALMAS GRATULÁCIÓ NEKI, MERT BÁR A SZEZON ELEJÉN NEM MINDEN ALAKULT OLYAN JÓL, SOSEM ADTA FEL ÉS TÖBB, MINT 40 PONTOS HÁTRÁNYBÓL 3 PONTOS ELŐNYT HOZOTT KI A VÉGÉRE - AMIVEL HÁROMSZOROS VILÁGBAJNOK LETT! ELKÉPESZTŐEN BÜSZKE VAGYOK RÁ, TALÁN MÉG SOSEM ÖRÜLTEM NEKI ÉS A SIKERÉNEK ENNYIRE! EGYÉRTELMŰ, HOGY A HÁROM VILÁGBAJNOKI CÍME KÖZÜL A 2012-ES A LEGÉRTÉKESEBB! :)
 
HATALMAS GRATULA A RED BULLNAK IS, MERT SOROZATBAN HARMADSZOR IS LEIGÁZTÁK A VILÁGOT SEBASTIANNAL! :)

Azok után, amiket az első körben átéltem - konkrétan sokkot kaptam, amikor Seb megpördült a forgalommal szemben - megszólalni nem tudtam, mikor hatodikként célba érve Seb megnyerte a világbajnokságot, és ezt a háromszoros titulust is ízlelgetnem kell - de úgy örülök neki :)
Személy szerint én egy Red Bullal ünnepeltem Seb győzelmét, és még mindig vigyorgok, remélem ti is hasonlót éltek át ezekben a pillanatokban :)

Az egyik szemem sír az örömtől, a másik viszont egy picit a bánattól, hiszen véget ért ez a csodálatos szezon. De kitartás, már csak 111 nap az első 2013-as futamig :)

/A frissel kapcsolatban elnézést a késés miatt, de a hét első napjaiban garantáltan hozom!/
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése