2013. január 12., szombat

Díj! :)

Sziasztok!
Ez még nem az új fejezet, de ígérem a mai nap folyamán azt is olvashatjátok :))
Nagyon meglepődtem, amikor kaptam egy díjat, ami pontosabban az ELSŐ díja az oldalnak és nagyon köszönöm Mercii-nek, és azért is örülök neki, hogy tőle kaptam, mert nagyon szeretem a történeteit :) Szóval KÖSZÖNÖM! :*




Szabályok:
1. Ha megkaptad a DÍJAT, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható KÉPET!
2. ŐSZINTÉN kell válaszolnod a kérdésekre!
3. Összesen 5 SZEMÉLYNEK kell tovább adnod.
4. Ezt egytől-egyig ÁT KELL MÁSOLNOD a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat VISSZAFELÉ NEM LEHET adni! (Annak nem adhatod akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat!)



Kérdések:
1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek?
Alexa. bár ezt inkább csak a blogon használom. A barátnőim becézését inkább nem osztanám meg :D

2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Chris Brown - I Needed You című számát nagyon sokszor végigsírtam, de ezt elmondhatom a The Fray - Heartless számról is. Amit mostanában megkönnyezek az Shontelle - Impossible című száma.


3. Félsz a sötétben?
Kiskoromban rögeszmésen féltem tőle, éppen ezért horrorisztikus éjszakáim voltak, mert nem tudtam teljes sötétségben aludni és az ajtónak is nyitva kellett maradnia!!! Ma már szerencsére nincs gond ezzel, inkább a sötét utcákon járkáló emberektől parázok :D 

4. Szerelmes vagy valakibe?
Jelen helyzetben senki olyanba, akibe érdemes lenne :)

5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életedben történt veled?
Ez talán nem a legcikisebb, de nagyon emlékezetes, amin még ma is röhögünk az osztálytársaimmal. Egyik tesiórán egy barátnőmmel nyújtottunk spárgára, mert éppen talajtornára készültünk, amikor annyira szétterpesztettem a lábaimat, hogy szétrepedt középen a melegítőgatyám :D Szerencsére csak néhányan vették észre, de barátnőmmel sírva röhögtünk rajta ;D Azóta szigorúan cicagatyába tesizek! :)

6. Gondolatban öltél már meg valakit?
Ez csak természetes :D

7. Szerinted péntek 13.-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent?
Mindig várom a péntek 13-at, és év elején előre megnézem milyen hónapokban lesz ilyen napunk :D Nem igazán hiszek se a szerencsétlenségben se a szerencsében, mert volt olyan, hogy péntek 13.-án iszonyat peches napom volt, de ugyan ez igaz fordítva is :)

8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
Persze. Szerintem alap dolog, hogy vannak saját titkaink, amit még nekik sem kell tudni. Nem is egy ilyen titkom van :P

9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
Nem érzem cikinek azokat a zenéket, amiket én hallgatok, főleg azért, mert az ismerőseimmel és a barátnőimmel más-más zenéket szeretünk, és természetes, ha pl. nekem nem tetszik az övéké, nekik meg az enyém :D

10. Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál?
Ha jól emlékszek, rettegtem a tűktől, és ez a mai napig is így van. Hajlamos voltam jó előre ráparázni a szurikra, és szerintem inkább a félelem, mint a fájdalom miatt sírtam :/

11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?
Megmondanám mindenkinek, hogy attól, hogy híres lettem, még megmaradok ugyanaz az a lány, aki most vagyok :) De ha komolyabban kell vennem, akkor valószínűleg élnék a lehetőséggel, hogy kikerüljek az átlagos szürke hétköznapokból :D


12. Szoktál álmodozni?
Mondhatnám, hogy az álmodozás az életem. Rengeteget gondolkozok, akár itthon, akár az utcán, akár boltban, akár suliban vagyok. Nem ritka, hogy a suliba órákon a történeteim következő fejezetein agyalok és ezért állandóan lemaradok x)

13. Járnál Chace Crawforddal?
Ha a Gossip Girl-ben megismert Nate-ként viselkedne, persze, miért ne? :D

14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány, neveik?
Még mindig nem tudom, hogy szeretnék-e gyereket, néha nem, máskor meg rájövök, hogy mennyire jó lenne :)) De ha mégis lenne, akkor szerintem kettő. Egy azért nem, mert szegény félember lenne testvér nélkül, három meg azért nem, mert...hát mert saját tapasztalat :D Legjobb lenne egy fiú, egy lány, de neveken még nem gondolkoztam :)

15. Adni vagy kapni jobb?
Nagyon szeretek ajándékokat kapni, főleg olyanokat, amikre tényleg vágytam *.* De persze adni is, mert amikor látod annak az arcán az örömöt, akinek adsz valami apróságot, az egy különleges érzés. Szóval én a mindkettőre szavazok!
16. Titkom:
Túl sok van és különben sem publikus :D

17. Bakancslista:
 - Letenni az érettségit! /lehet, hogy ez nem illik ide, de én nagyon parázok tőle, hiába van még egy évem odáig :D/ 
- Emlékezetes 18. szülinapi buli :))
- Eljutni jó pár F1-es nagydíjra /eddig csak a hazain voltam, de nagyon szeretnék Monacóba, Silverstone-ba, Spába, Hockenheim-ba, Monzába és Szingapúrba is eljutni :D/
- Találkozni Sebastian Vettel-lel *.* /ezt azt hiszem nem kell magyarázni <3/
- Perfekt angol és német nyelvtudás! /folyamatban.../
- A Forma 1-ben dolgozni! /ÁLOMMUNKA :D/
- Külföldre költözni /Svájc vagy Németország a célpontom :)/
- Bejárni az USA legismertebb városait /New York, Las Vegas, Los Angeles, San Francisco, Dallas, Detroit stb./
- Pókerezni Las Vegasban! /imádom a pókert <3/
- Nagy bevásárlókörút Londonban! /az Oxford Street-en végigsétálni már egy élmény.../
- Felülni a világ legnagyobb vidámparkjának összes játékára /imádom a vidámparkot és nincs olyan játék, amire ne mernék felülni :D/
- Megnézni egy olyan horrorfilmet, amin félek is /eddig ez még nem sikerült :( :D/
- Részt venni egy krimi sorozat néhány epizódjában / a Dr. Csont a kedvencem!!!/
- Nagy közös síelés a legjobb barátnőimmel az Alpokban :))
- Részt venni egy olyan bulin, mint ami a Project X-ben van! /persze csak vendégként :D/

Hát azt hiszem ennyi is elég, bár még tudnám folytatni nagyon sokáig :D
Íme azok, akiknek sok szeretettel továbbadom:
- Zsömi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése