2013. június 25., kedd

DÍJ és VALAMI FONTOS!

Sziasztok!
Két dolgot szeretnék mára:

1, FONTOS TUDNIVALÓ: megszűnik a Google Reader, ami annyit tesz, hogy akik rendelkeznek Blogger-fiókkal és eddig feliratkozva a blogokra ezen követték a kedvenc blogjaik frissítéseit, ezentúl nem tudnak majd ilyen módon tájékozódni, valamint a blogokról is elvesznek a Rendszeres olvasók! De van megoldás! Ezt a részletet Noricii blogjáról másoltam be, tájékozódjatok:

Mi az a Google Reader?
Mindennap fellépsz a blogspot fiókodba, s megnézed milyen friss bejegyzések kerültek fel más-más blogra. Ezt jelenti a Google Reader, ami behozza a friss bejegyzéseket, hogy ne kelljen mindig, folyamatosan nézned az adott blogod. Nos, ez fog megszűnni. TEHÁT EZ[KÉP]

Akkor mi lesz? Mindennap sorba meg kell néznem a blogokat?
Nem, nem kell! Van egy olyan oldal, ahova ha beregisztrálsz minden blogod bekerül, amit követsz és úgy fogod OTT(!) azon az oldalon látni, mintha blogspoton lennél. De, csak is látni fogod. Ott tudomásom szerint nem írhatsz bejegyzést a blogodra(bloglovinon), csak látod a friss bejegyzéseket. Ugyan úgy berakhatod a saját blogodat is, de csak azt látod ott, hogy kiköveti ott bloglovinon.Tehát blogspoton felrakod az új részt és bloglovinon látják.
Tehát körülbelül három egy múlva már nem fogod blogspoton látni a friss bejegyzéseket tudomásom szerint.

Mi az a "bloglovin"?
Az említett oldal, melynek segítségével láthatod kedvenc blogjaid legújabb bejegyzéseit.

Szóval kedves olvasóim, akár fel voltatok eddig iratkozva, akár nem és most szeretnétek, akkor kattintsatok erre a linkre, és ezután mindig tudjátok majd, mikor teszek fel új részt!
(Köszönöm annak a 30 olvasónak, aki ezt a lépést már megtette!)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

2, Ismét megkaptam a Liebster Awardot Hannától, és a legutóbb még Mercitől is jött, úgyhogy köszönöm szépen nekik :)
Szabályok:

1. Írj magadról 11 dolgot!

2.  Kérdésekre válaszolni!

3.11 kérdést feltenni!

4.11 embernek küldd tovább a díjat!

MAGAMRÓL:
(olyat, amit eddig még nem írtam)

1. A Forma 1 mellett gyakran nézek focit is, bár leginkább az EB-ket és VB-ket szeretem nézni, mert a nemzetek harca valahogy jobban felcsigáz, mint a klubcsapatoké.
2. Régebben nem igazán voltam oda Kimiért, de amióta visszatért, nagyon megkedveltem.
3. Van két degum és az emberek általában nem tudják milyen állat ez :D
4. Büszke vagyok arra, hogy Európában élhetek. Amerikában nem vonz semmi.
5. A kedvenc filmem a Taxi összes része, ezeket már számtalanszor megnéztem és nem tudom megunni.
6. Szeretek az angoltanárnőmmel Michelisz Norbiról társalogni, aki a mi giminkbe járt és az angoltanárnőm volt az ofője. Mindketten szeretjük Norbit :)
7. Ha rossz a kedvem, citromlevet szoktam inni, mert az valahogy segít :D
8. 24 órából 12-ben biztosan a történetemen kattog az agyam.
9. Rémesen lusta tudok lenni.
10. Végigjátszottam az összes Need For Speed játékot és imádtam őket :)
11. Korábban a tánc volt a szenvedélyem, most már a F1.   
 
 Hanna kérdései:

1.Van valamilyen mániád?
F1-nézés, blogolás, írás, sorozatfüggőség. Ennyi elég is :)
 

2.Hogyan reagálsz, ha valaki ellent mondd annak, amit te jónak tartasz?
Szörnyen. Addig tudok vitatkozni, amíg az illető bele nem fárad abba, hogy az igazamat bizonygatom.
 

3.Hogy viseled el a nagy nyári hőséget?
Nálunk most éppen 20 fok van, szóval jól. De amúgy sosem bírtam túl jól a meleget, télen jobban szeretek fázni, mint ilyenkor levegő nélkül izzadni.
 

4.Hogyan látod  a jövődet? (gyerekek, munkahely, stb..)
Szeretnék valahogy sporttal és írással foglalkozni, így talán sportújságíró vagy sportriporter lennék szívesen. Szeretnék külföldre is menni huzamosabb időre, és tökéletesíteni a nyelvtudásomat. Családra egyelőre nem tervezek, a gyerek-dologban meg még nem vagyok biztos. 
 

5.Meg vagy elégedve önmagaddal?
Csak az írás és a tanulás terén. Külsőleg és viselkedésileg is van épp elég problémám, sajnos, szörnyen kritikus tudok lenni magammal.
 

6.Mi a véleményed a saját írásaidról?
A Racer Girl teljesen a szívemhez nőtt, és már most, a történet felénél összeszorul a szívem, hogy mi lesz ha el kell engednem Nina, Kimi, Seb, Heidi és a többiek kezét :( Az elejét leszámítva meg vagyok elégedve vele, főleg azért vagyok büszke magamra, mert sokkal többet tudtam belevinni, mint amennyire számítottam az első próbálkozásnál. Az eddig két elkészült novellámmal sincs problémám, de azért mégiscsak Nina története a kedvencem.
 

7.Milyen stílus jellemző rád?
Emberileg életvidám, mosolygós, álmodozó, sportőrült.
Ruházat alapján sportos, kényelmes, lezser.
Írásban egyediségre, összetettségre, szerethetőségre és izgalomra törekvő.


8.Mi az, ami felbosszant?
Kevés lenne a hely felsorolni :) Általában összetűzések szülőkkel, barátnőkkel, ha igazam van és nem hiszik el, ha másként állítanak be, ha irritálnak bizonyos személyek, ha bizonytalan vagy lusta vagyok,  vagy ha rosszul sikerül egy futam. Szóval elég sok minden :D


9.Mi az, ami megnyugtat?
Zene, írás, tea, egy jó beszélgetés.
 

10.Olvasol jelenleg valamilyen könyvet, ha igen, milyet?
Egyelőre tételeket olvasgatok már két hete, de ha végeztem a szóbelivel, alig várom, hogy a Daisy nyomában-t a kezem közé kaparinthassam :)
 

11.Hogy érzed, van valami különlegesség rajtad?
Fogalmam sincs. Őszintén :)

 Merci kérdései: 

1. Van valamilyen háziállatod?
Két kutyánk van, illetve nekem két degum :)

2. Milyen sportokat szeretsz?
F1, WTCC, Moto GP, foci.

3. Mi vett rá arra,hogy blogírásba kezdj?
Kihívásnak tűnt és szerettem volna kideríteni, hogy érdemes-e ezzel foglalkoznom :)

  4. Van kabalád?
Nem igazán, csak 1-2 szerencsehozó figurám.

  5. Ha hirtelen egy lakatlan szigetre kerülnél,kit/mit vinnél magaddal?
Az öcsémet, mert vele biztosan jót hülyülnénk és egy magánrepülőgépet, hogy akármikor meg tudjunk lépni :)

  6. Hiszel a természetfelettiben? :D
Ööö...nem hiszem :D

7. Mit olvastál utoljára? (Lehet blog vagy egy könyv is)
Sajnos még mindig csak tételeket :(
 
  8. Mi a legkedvesebb nyári emléked?
2012. július 29., Forma 1, Hungaroring. Egy álom megvalósulása :))

  9. Van testvéred?
Igen, két öcsém és néha meg tudok őrülni tőlük :)

  10. Kedvenc pilótád/színészed/énekesed?
Sebastian Vettel / Adam Sandler, Natalie Portman / Linkin Park (bár ők egy együttes) 

  11. Melyik filmet láttad utoljára?
Lopott idő, másodszorra. Nagyon tetszett :)

KÉRDÉSEIM: 
1. Mit szeretsz a legjobban a nyárban?
2. Társasági ember vagy, vagy szereted a magányt?
3. Melyik film/könyv/zene volt hatással az életedre?
4. Melyik a kedvenc napod a héten? Miért?
5. Mennyire vagy jó a tanulásban? Milyen lett az év végid?
6. Van már jogosítványod?
7. Hogyan kerültél be a blogok világába?
8. Melyik volt az első blog, amit először olvasni kezdtél?
9. Mit érzel, amikor kapsz egy kommentet?
10. Ha tehetnéd, melyik általad olvasott történetbe nyúlnál bele a saját ötleteiddel?
11. Hogyan tudnád jellemezni a kedvenc főszereplődet valamelyik történetedből?


AKIKNEK TOVÁBBADOM:

1 megjegyzés:

  1. Nagyon irigyellek Michelisz miatt! :D
    Daisy nyomában tényleg jó könyv! ;D

    VálaszTörlés