2013. június 19., szerda

Rész-előzetes: 54. fejezet

Sziasztok!
Amint láthatjátok, lezárult a szavazás, Kimi 10 szavazattal nyert, így ő lesz az új történet egyik főszereplője, amiből most megírok előre pár részt, azután olvashatjátok majd.
Egyelőre itt van az új részből egy kis ajánló, remélem várjátok már :)) Holnap folytatás!

- Beszélhetnénk? - kérdezte halkan, de a hangjából némi ingerültséget éreztem ki.
- Valami baj van? - érdeklődtem, de nem válaszolt csak behúzott a házba, ahol csak magunk lehettünk. De ahelyett, hogy mondott volna valamit, csak furán nézett rám, mintha valami rosszat tettem volna. - Kimi, mondd már, mit akarsz, és ne bámulj így!
- Viszonyod volt Jake-kel? - kérdezte és én valahol a padlón kerestem az államat.
- Mi? Ezt meg honnan veszed? - nyögtem ki, mert annyira sokkolt a kérdése, hogy nem tudta hova tenni.
- Heidi mondta, de most nem ez a lényeg... - próbált kitérni ez elől, de én nem hagytam annyiban.
- Heidi elmondta? - csattantam fel. - Szóval erről diskuráltatok egész idáig? Nem is rólad volt szó, hanem rólam? Nagyszerű! Szóval egészen idáig engem beszéltetek ki! És miket érintettek, még ami rólam szól?
- Még te vagy kiakadva?! - nevette el magát hitetlenül. - Láttál volna engem, amikor Heidinek kicsúszott a száján, hogy összeszűrted a levet azzal a tuskóval! Mondd Nina, te észnél voltál abban a pillanatban?
- Milyen pillanatban?
- Amikor visszacsókoltál Jake-nek, arról beszélek! - bővítette ki ingerülten. - Ezzel az arrogáns bunkóval képes voltál smárolni?
- Az egy baki volt, ugyanolyan, mint Sebbel a bulin! - védekeztem és ahogy visszaemlékeztem arra az estére, amikor nem utasítottam el Jake-et, a hányinger kerülgetett. Te jó ég, minek kellett ezt most felhozni?
- Csak az a különbség, hogy Seb a barátunk, nem egy ilyen kívülálló szarházi! - kiabálta le a fejemet.
- Jake-kel is azok voltunk! Barátok! Sőt, ha akarod tudni, előbb barátkoztam össze vele, mint Sebbel!
- És ez feljogosít arra, hogy akkor az első adandó alkalommal smárolnotok kell? Ennyire vak vagy, Nina?
- Miért lennék vak? Kimi, ne akard már osztani az észt, biztos vagyok benne, hogy neked is volt már olyan félresikerült eseted, amikor....
- ....amikor egy ilyen félnótás gyerekkel szövetkeztem, csak azért, mert jól esett, hogy csak a hétköznapi lányt látja bennem és nem egy híres sportolót? Nem, én sosem mentem volna bele ilyesmibe. - mosolygott megalázóan. - Nem is értem, hogy lehetett ennyi eszed? Azt hittem okosabb lány vagy!
- Kimi, ez az ügy már rég lezáródott, nem értem, miért hozod fel! - akadtam ki teljesen.
- Azért, mert a lovagod majdnem betörte az ajtódat csak azért, mert beszélni akart veled. - közölte velem az infót, amitől kicsit elszállt a haragom és inkább értetlenül néztem rá.
- Mi van? Jake ott járt nálam? Mi történt? - kérdezősködtem.
- Az ajtódon dörömbölt és úgy kellett kitoloncolnom a küszöbről, mert nem volt hajlandó elhinni, hogy nem vagy ott! Szerinted mégis mi történt volna, ha egyedül vagy ott és nem mi Heidival? - vont kérdőre és ebben a pillanatban olyan idegesnek láttam, mint korábban még soha. - Bajod is eshetett volna!
- Kösz az aggódást, de eddig is szuperül kezeltem Jake-et, nem lett volna semmi baj. - fontam össze magam előtt a karomat. Azt hiszi egy törékeny kislány vagyok, aki nem tudná megvédeni magát? Hát akkor téved!
- Szuperül kezelted...az biztos. - ingatta a fejét lekezelő mosollyal az arcán. - Legalább jó volt vele?
- Mi volt jó? Nem volt köztünk semmi! - tártam szét a kezemet ártatlanul.
- A szex, kis értetetlen, az legalább jó volt vele? - ismételte meg eszméletlen ingerültséggel a hangjában.
- Nem feküdtem le vele! - kiabáltam az arcába. - Hogy gondolhatsz rólam ilyet?
- Már nem tudom mit gondoljak rólad. Elég nagyot csalódtam most benned, Nina. - halkította le a hangját, én pedig nem akartam elhinni, hogy tényleg jól hallok.

7 megjegyzés:

  1. Nem tudok erre semmit mondani, de a reakcióm.. :OOOOOOOOOOOO

    VálaszTörlés
  2. ugyszintén .... :OOOOOOOOOOOOO
    Na ne mááár Nina és Kimi összevesznek???
    Nem lehet hogy még ma felragd az új részt?????
    :B:

    VálaszTörlés
  3. Uhhhhh, Gonosz vagy. Egy ilyen előzetessel felhergelni az olvasókat aztán holnapig húzni őket...
    Remélem nem nagyon vesznek össze. Heidi is tud ám kavarni.


    Messze van a holnap.

    G.

    VálaszTörlés
  4. Emellett nem tudok elmenni szó nélkül. ANNNYÁÁMMM mi a franc történik itt?? Te tudod, hogy kergess az őrületbe mindenkit. Csak lenne már holnap :D

    VálaszTörlés
  5. Hoppá hoppá, mik történnek. Kimi, az "apafigura" szépen leosztotta Ninát, a "kicsi lányát", viszont teljesen megértem, hogy kiakadt miatta. Jake egy közveszélyes alak, ismét bebizonyosodott róla.. Szóval holnap lesz új rész? Nem bíííírom ki. :D

    VálaszTörlés
  6. Neeeeeeeee, pedig már kezdtem örülni, hogy lesz valami köztük, erre az az idióta Jake elront mindent meg Heidi...
    Bár a nagy veszekedés közben egymásnak eshetnek Hmmm nem is lenne rossz :P :D

    Bömbi

    VálaszTörlés
  7. kedves Alexa. :)
    nagyon örülök neki, hogy hozol rész-előzeteseket csak azt vettem észre, hogy egy kicsit sok. jobb lenne, ha titokzatosabb lenne a dolog, mert ebből is nagyon sok minden kiderült. egyébként nagyon szuper. várom már. ^.^
    Bridg.R.

    VálaszTörlés