2013. június 27., csütörtök

Rész-előzetes: 56. fejezet

Sziasztok!
Tudom, úgy szokott lenni, hogy rész előtt egy nappal jön az előzetes, de most olyan jó kedvem van, hogy gondoltam még ma hozom az új részt! Néhány órával később jön a teljes rész :))
Jó várakozást! :D

- Ez nagyon szívzűr-gyanús! - hajolt közelebb kíváncsiskodva, mire felvontam a szemöldökömet.
- Szívzűr-gyanús? - ismételtem meg értetlenül a kifejezését.
- Ezt szoktuk mondani a csajokkal, ha pasiügyről vagy más szívzűrről van szó. - magyarázta el gyorsan. - Na ki vele, most én leszek a lelki szemetesládád!
- Ha már az igazi úgy sem ér rá. - pillantottam szomorúan Heidi felé, aki Kimivel beszélgetett az egyik sarokban. Már akkor kiszúrtam őket, amikor beléptünk a családdal. Égető szükségem lett volna rájuk, hogy beszéljünk néhány szót. Lassan kifújtam a levegőt. - Na jó, a probléma velem van. És Kimivel.
- Micsoda? - nyílt tágra a szeme hitetlenül. - Valami gond van köztetek? Ne mááár!
- De mááár! - erősítettem meg a félelmét. - Tegnap csúnyán összekaptunk. És nem volt időnk megbeszélni.
- Te. - mutatott rám. - És Kimi. - bökött a háta mögé. - Összevesztetek. - rakta össze a mondatot.
- Igen. Melyik részét nem értetted? - értetetlenkedtem.
- Nina! Hát ezt nem tudom elhinni! - kapta a két kezét a fejéhez. Nagyon megdöbbentnek tűnt.
- Most mi van? Úgy nézel rám, mintha zöld ufófejem nőtt volna!
- Világ végének kellett volna lennie, ha ti tényleg összevesztetek tegnap!
- Márpedig tényleg összevesztünk. - bizonygattam. Nem értettem, miért nem fogja fel, pedig okos lány.
- Nina, úgy látom, nem érzed a dolog súlyát. Azt állítod te és Kimi tegnap összevesztetek. - ismételte meg.
- Így van. Mit nem értesz már ezen? - kezdtem elveszíteni a türelmemet. Éppen csak egy mondatot mondtam el neki a problémámból és ő máris leragadt a Nina, Kimi, és összeveszés szavaknál.
- Ez elképesztő! Hihetetlen! Minek kellett ahhoz történni, hogy te és Kimi összekapjatok valamin? - nevetett hitetlenül.
- Egy mozi és két barát. - válaszoltam az igazsághoz híven, de Amanda nem is figyelt rám.
- Ez képtelenség! Ti sosem veszekedtek. Ti ahhoz túl jók vagytok egymáshoz. Biztos félreértetted a dolgot.
- Amanda, ne csináld már ezt! - kaptam fel a vizet kissé, mert már kezdett idegesíteni az értetlensége. - Azt mondtam, hogy tegnap este csúnyán összeszólalkoztunk Kimivel. Fogd már fel végre!
- Bocsi, nem akartam tettetni a hülyét. - vett vissza egy kicsit bocsánatkérően. - Csak egyszerűen nem tudom elhinni, hogy tényleg összevesztetek.
- De miért? - bukott ki belőlem a kérdés, mert már döfködte a kíváncsiság az oldalamat.
- Azért, mert ti egyszerűen nem veszhettek össze! - magyarázta, de látva a furcsálló arcomat, folytatta. - Figyelj Nina, lehet, hogy tévedek és félreismertelek titeket, ami lehetséges, mert nem láttalak titeket a kezdetektől, de apa rengeteg mesélt rólatok és a saját szememmel is megbizonyosodtam róla, hogy ti egyszerűen annyira egy hullámhosszon vagytok Kimivel, mint két uborka a befőttesüvegben.
Elmosolyodtam a hasonlatán, de itt még nem volt vége. Amanda tovább fejtegette a véleményét.

1 megjegyzés: