2013. július 23., kedd

Rész-előzetes: 63. fejezet

Sziasztok!
Rész-előzetes egy olyan fejezet után, ami legnagyobb örömömre elérte azt a hatást, amit szerettem volna kelteni bennetek. Ha akkor lesokkolódtatok, akkor most megnyugodhattok, a folytatás nem lesz olyan szörnyű. Vagy most jön a szóbeli hajsza az akciók után? :) Kiderül, egyelőre ebből a részletből következtethettek a következő rész tartalmára.
Holnap érkezik a folytatás! :)

- Nina el akar menni az apjához. - jelentettem ki, mert éppen eszembe jutott. A haverom hirtelen rám nézett.
- Azért, hogy apuka kibökje az igazságot arról, hogy egy ribancból jött a lánya? - kérdezte, mire bólintottam.
- Mégpedig ma akar menni.
- Esélytelen! - nevetett fel keserűen. - Nem megy sehová ilyen állapotban! Még ki sem heverte az elrablását, máris bele akar esni egy újabb csalódásba? Nem fogom hagyni, hogy elmenjen! Ez csak poén volt, ugye?
- Nem. - közöltem vele komoly arccal. - Én is ugyanígy győzködtem, de eltántoríthatatlan.
- Frászt! Akkor majd én mondom a szemébe, hogy nem mehet el és kész! - morogta ingerülten.
- Nem tilthatod meg neki, hogy mit csináljon! Felnőtt és az apjától meg nem tarthatod vissza! - szóltam rá figyelmeztetve. Oké, hogy aggódik Nináért - én is -, de csak nem gátolhatjuk meg a szabad akaratát!
- Ilyen állapotban nem megy sehová! - jelentette ki határozottan.
- Nem vagy az apja, Kims, hogy megtiltsd neki! Az apjához megy, nem az ördöghöz! És ha engem kérdezel, lehet, hogy jót is tesz neki, ha rögtön túlesik ezen. - próbáltam Nina szemszögéből nézve a helyzetet és ezzel önkéntelenül is a pártját fogtam. - Különben is, biztos vagyok benne, hogy jobb lesz neki az apjával feldolgozni a történteket, mint velünk. Elvégre ő az, aki történetesen az okozója ennek az egésznek!
- Nem érdekel, szerinted mi a jó, Seb! - mordult fel és mérgesen nézett rám. - Ha én úgy látom, hogy Nina nincs olyan állapotban, hogy készen állna erre a beszélgetésre, akkor nem engedem, hogy elmenjen!
- Nem uralkodhatsz felette, értsd már meg! - néztem rá szigorúan. - Egyébként meg úgy döntöttem elmegyek vele.
- Mit csinálsz? - kerekedett ki a szeme döbbenten. - Neeem! Nem mész sehová, ahogy Nina sem!
- De igen! - közöltem vele elszántan. - Ha Nina úgy dönt, hogy menni akar, akkor én is vele tartok.
- Miért mennél te vele? - kérdezte szinte már nevetve. - Semmi közöd a kettejük dolgához!
- Nem is akarok részt venni a beszélgetésükben. Csak elkísérem. - magyaráztam, majd hozzátettem. - Tudod, azért, hogy nehogy azok a balfékek út közben elkapják újra....ha esetleg még nincsenek rács mögött.
- És ha elmész vele, mit csinálsz ott? Nézed, ahogy Nina leordítja azt a pár szál hajat is az apja fejéről, majd megdicséred, hogy milyen ügyes volt, hogy így kiállt magáért? Ne röhögtess már, haver! Nekünk nem kéne belefolynunk ebbe. Ez Ninára és az apjára tartozik. Családi ügy. - tette hozzá nyomatékosítva az álláspontját.
- Tudom, és ahogy mondtam, nem fogok odakotnyeleskedni. - ismételtem meg, ha már elsőre nem értette. - Addig max megnézem az unokaöccsét, vagy elbeszélgetek a bátyjával. Nem vagyok számukra idegen.
- Nekem akkor sem tetszik ez az ötlet. - fonta össze maga előtt a karját és rosszallóan méregetett.
- Nem érdekel, ha Nina elmegy, akkor elkísérem. - kötöttem az ebet a karóhoz és álltam a tekintetét, bármiért is nézett rám ilyen szigorúan. Nem gondoltam volna, hogy még köztünk is feszültség alakul ki ennyi kaotikus esemény után, de tévedtem. Ráadásul ilyen piti ügy miatt? Ez a mai éjszaka hatása, úgy hiszem.

2 megjegyzés:

  1. Szia Alexa!
    Először is bocsi az eltűnésemért, (ismét) bár nem hiszem hogy túlzottan hiányoztak az utóbbi időben túlságosan is megcsappant mennyiségű kommentim. Ez a hónap nagyon zavaros volt. Az első két hétben nyaralni voltunk a húgommal a nagyszüleinknél és utána pedig egy családi drámában is volt részem. Se kedvem, se időm nem volt géphez ülni, de megfogadtam, hogy ha egy egész nap is a te oldaladon kell el töltenem, akkor is bepótolom a lemaradásom, és amit én a fejembe veszek azt nagy ritkán, de véghez is viszem! :))))
    Hát akkor kezdjük időrendi sorrendbe.. A Magyar Nagydíj hétvége eddig mindent visz. A közös csúszdázgatás az aquaparkban Sebbel és Kimmivel nagyon tetszet és olyan közelinek tűnt pedig soha nem voltam még ott, legszívesebben, fognám a barátnőimet és elrángatnám őket magammal, miközben a szülők itthon dolgoznak.. Kedves kis gondolat nem de? :) Seb lakóautója vagy közismertebb nevén "csigaháza" pont olyan amilyennek képzeltem, viszont Norbet jelenlétére nem számítottam. Gondoltam, hogy amikor csak teheti elkíséri a fiát, de valahogy még is furcsállottam, hogy ő is jött Sebbel. Ami viszont a legmeglepőbb volt, hogy Kimi tisztel valakit! Vagy is, amikor Kimi fellépet a lakóautóra, és rögtön le is száll,t mert jött Norbet annyira tisztelet tudóan viselkedett. Én valahogy az ovis fotózáson is úgy képzelem el, hogy jégkrémet eszegetve ült a széken, unottan meredve a gépbe, de egyébként teljesen más felé mint amerre kérték. Szerintem! :) A kemping falnál (vagy nem is tudom, már hogy írtad le!) annyira szurkoltam, hogy a mi kis hős szerelmesünk valami féle égiektől szánt bátorságot felhasználva színt valljon. Seb gyávasága annyira muris tud lenni. Saját magát kell győzködnie, hogy megtudja, csinálni. Oda tud állni Nina elé és bevallani neki, hogy mit is érez. Norbertnek igaza van azzal kapcsolatban, hogy Ő mindig is mindent megpróbált. Az utolsó utáni pillanatokban is küzdött a pontokért, helyezésekért remélem Nina is van ilyen fontos neki.
    Kimi és Nina újabb ’vitája’ és a ’békülés’ módja nagyon, de nagyon felkavaró volt. Őszintén bevallom az előző részeknél előszeretetten rövidítettem le a részeket úgy, hogy szinte csak a párbeszédeket olvastam el. Fogalmam sincs, hogy miért! Hiszen nyár van. A kölköknek tengernyi ideje van minden marhaságra nekem pedig pont erre nem volt… Áhh, mekkora barom vagyok! :) Na, de a lényeg Kimi érzelmi kirohanása (már mint a csók!) után annyira nem tudtam eldönteni mit is gondolok. Kimi és Seb is ugyan olyan kedvencem ezért már azt se tudom utáljam e ezért Kimit vagy hogy kinek szurkoljak!
    Na és akkor a legutóbbi rész! Jézus úristen ez tényleg felülmúlja az eddigi összes részt! Először tippem sem volt, ki rabolhatta el Ninát, de amikor kiderült hogy Jake, hát úgy az asztalra csaptam, hogy a húgom sírva fakadt! :) Amikor Nina anyja is előre lépet annyira nem voltam meglepve, de a történeten amit elmesélt azon annál inkább. Micsoda némber az a nő! Egyáltalán ki képes elrabolni a lányát, azért hogy pénzhez jusson. A körülmények lényegtelenek, ez az egész úgy durva ahogy van! Seb és a többiek hősies megmentése nagyon jót tett a rész befejezésének, mert szerintem a blogod összes olvasója szív infarktust kapott volna ha ott hagyod Ninát azokkal az állatokkal! Szegény Heidinek kiderült a titka! Jaj, annyira remélem, hogy nem szakítanak Heikkivel! Őket egymásnak teremtették!!!
    Most, akár hogy töröm a fejem nem tudok rájönni, hogy Kimi kivel veszekszik! Sebbel vagy Heidivel? Itt az utolsó mondatok nekem Sebre utalnak, de aztán lehet, hogy tévedek..

    Na, úgy látom sikerült hosszasan kifejtenem a véleményemet! :) Remélem minél hamarabb olvashatjuk a teljes részt! Puszii.

    VálaszTörlés
  2. Szia Szandi :))
    Nagyon örülök, hogy visszatértél, igenis hiányzottak a kommentjeid, mert te egyike vagy azon lelkes olvasóimnak, akiknek mindig mosolyogva olvasom végig a sorait :) Szóval jó, hogy megint itt vagy ;) És egyáltalán nem haragszok vagy ilyesmi, amiért 'eltűntél'. Nyár van, és sokaknak van jobb dolga is mint a gép előtt ülni :) Nekem most speciel sok szabadidőm támadt az érettségim után, és ki is használom. A Magyar Nagydíj után már nekem sem lesz olyan könnyű minden, de a blogra és az olvasókra fogok időt szánni :)) Nagyon jól esik, hogy képes vagy egy napot a visszaolvasásra szánni, becsülöm a kitartásodat :D
    Nagyon örülök, hogy tetszett a Magyar Nagydíj hétvégéje. Kicsit burkoltan, de szerettem volna, ha ez a pár nap más lesz mint a többi versenyhétvége. Mert mégiscsak a mi hazai nagydíjunkról van szó, na! :D Az aquaparkban a futam utáni héten voltam és eszméletlen az a hely, főleg amikor lecsúszol a csúszdán, kiszállsz a medencéből, felnézel és a Hungaroring tárul a szemed elé. Hát én ott helyben elaléltam :) Ráadásul akkor pont volt ott valami tesztféleség formaautókkal és még hangokat is hallottunk. Király volt :) Csináltam egy kis ingyenreklámot az Aquarénának, de megérdemlik :P
    Seb kempingezését is saját tapasztalatból írtam le, vagyis inkább a kempinges elmondása szerint. Ő mondta, hogy Norbert is jelen volt és ha már mindent olyan élethűen akartam leírni, nem maradhatott ki az apuka sem :)
    Na igen most keverednek meg csak igazán a lapok a pakliban. Seb ugye már régóta bele van esve Ninába, de a buliján történtek miatt habozik, hogy szerelmet valljon-e neki, vagy nem érné meg a barátságuk miatt. Nem gyávaság ez, csak elővigyázatosság. A kempingben is csak épphogy nem bökte ki amit akart, mert Nina és Norbert is megzavarta őt. De nem lefutott meccs ez még :)
    A másik meg Kimi. Nem gondoltam volna, hogy észreveszi valaki azt a kis elejtett mondatot, amikor Kimi udvariasan köszöntötte Seb apját. Azért írtam ezt bele, mert szerintem igenis van egy tisztelettudó oldala is :) Az az ovis elképzelés egyébként elég élethű :D Én is el tudom képzelni róla :P
    Kimi a történetben megzavarta a vizet, ezért megértem, ha felkavarónak érezted a vitát meg a békülést. De még ennek az ügynek sincs pont a végén :)
    Az előző rész nem a megszokott RG-s rész volt, de éppen ezért bírt nagy jelentőséggel. Gondolom, hogy olvasni nem lehetett könnyű, de írni igen :) Hála a rengeteg krimi-sorozatnak amit éjjelenként bámulok, nem volt nehéz elképzelni és leírni a jeleneteket. Imádtam, ezért is ez az egyik kedvenc részem :)) Ezek után viszont felerősödnek a bonyodalmak, mert mindegyik szereplőnek meg kell birkóznia valamilyen nehézséggel.
    Segítek egy kicsit, ebben az előzetesben mindkét beszélgetőpartner neve benne van :D Olvasd vissza, hátha rájössz, ha nem majd a részből kiderül ;)

    Még egyszer köszönöm, hogy ilyen hosszú komit kerekítettél ide, ha utólag is. Azt is köszi, hogy szántál időt a visszaolvasásra :) Remélem majd később is számíthatok rád ;)
    Puszi :*

    VálaszTörlés