2013. szeptember 5., csütörtök

Rész-előzetes: 72. fejezet

Sziasztok!
Kicsit el vagyok maradva, de a háttérben ezerrel dolgozok a következő fejezeten, úgyhogy no para ;) Megvisel az iskolakezdés és a laptopom hiánya is, de rajta vagyok az ügyön!
Egy elég sejtelmes részletet ragadtam ki a készülődő részből, remélem ez meghozza az érdeklődéseteket a folytatásra :) Ha minden jól megy, péntekre elkészülök.
Addig is élvezzétek ezt a késő nyári időjárást! :))

- Remek időzítés, kedves ardenneki időjárás. - mormogtam magam elé, ahogy megérkeztem a célegyenesbe. Már kezdett sötétedni, de semmi kedvem nem volt még visszatérni a boxba, úgyhogy hagytam magam áztatni. Megálltam az utolsó rajtkockába, ami még éppen a kanyarban kapott helyet és a fejemet csukott szemmel az ég felé fordítottam.
- Most meditálsz?
Hát nem igaz, mit akar még? Miért nem hagy már lógva?
- Ja, hogy most süketnek tetteted magad?
És még mindig itt van. Elképesztő.
- Szerintem ez azért gáz. - jegyezte meg, kicsit sem érdekelve, hogy csak élvezni akarom az esőt.
- Meg fogsz ázni. - figyelmeztettem, hátha ezt figyelembe véve majd odébbáll. Tévedtem.
- Nekem van dzsekim. Neked van aggódnivalód. - Kinyitva a szememet felé fordultam, szóval szemtanúja lehettem annak, ahogy magára aggatja a kapucniját és diadalmasan rám mosolyog.
- Nem érdekel, ha elázok. - vontam meg a vállamat. Annyira passzolt a hangulatomhoz az egyre hevesebben csöpögő eső, hogy túlságosan együttéreztem vele ahhoz, hogy valami menedéket keressek. - Leszarom. Jól esik.
- Csak úgy kérdem, hogy meddig fogunk itt álldogálni? - érdeklődött.
- Menj be a home-ba, ha cukorból vagy! - flegmáskodtam, majd ismét az eget kezdtem kémlelni.
- Mindjárt elolvadok ettől a szövegtől. - poénkodott, amit egy mosolygást leplező morranással díjaztam.
- De most komolyan...hagyj már békén!
- Ha neked is jó itt, akkor nekem is. - kulcsolta össze a karját. Jaj de kitartó valaki...
- Rajtunk kívül egy lélek sincs már a pályán. - néztem szét. Egyre erősödött az eső és mindenki bevonult a boxba vagy a paddockbeli motorhome-okba.
- Nekik nem jó. - vonta meg a vállát jókedvű mosollyal az arcán. - Tudod mi jutott eszembe?
- Hogy végre magamra hagysz? Most nagyon hálás lennék érte...
- Nem. Az, hogy ebből ma még vihar lehet... - közölte vészjósló hangon, de gonoszkás vigyorral.
- És? Ez még nem befolyásolja az időmérőt, a futamot meg pláne nem. - értetlenkedtem. Most komolyan időjóst játszik? Úgy tudtam, a legkevésbé sem érdekli, milyen körülmények között versenyzünk az adott hétvégén, hiszen mindig ugyanaz a cél.
- Azokat tényleg nem. De a te éjszakádat annál inkább. - húzogatta a szemöldökét gonoszkodva.

4 megjegyzés:

  1. Szia.. megint régen írtam. Hihetetlen, hogy a tanárok már első nap feladnak 5 oldalnyi házikat az ismétléses részekből és verset is tanulj meg másnapra.. Mindegy, de ahogy visszaolvastam az elmarad részeket muszáj írnom, és hát elvégre péntek van!
    Szóval Úúúúrisssstennnn Alllexxxxxxxaaaaaaaa!!!!
    A kommentek mennyiségéből láttam nem csak engem leptél meg nagyon, hanem másokat is.
    Mi van Ninával???? Szokták mondani, hogy a cél szentesíti az eszközt, de én erre nem tudom ezt a bölcs gondolatot mondani. Nem értettem Nina viselkedését, de nagyon örültem, hogy végre, talán egymásra találtak Sebbel… aha! A végén akkorát koppantam, hogy az már fáj! Soha nem gondoltam volna, hogy Nina így kihasználja a barátját, csak azért hogy féltékennyé tegye Kimi-t. Na, igen, Kimi. Kíváncsi vagyok, hogy fogja elrendezni a dolgait Ninával kapcsolatban, mert Nina nagyon be van rá rágva. Kicsit meglehet érteni az ő nézetét is, de őt sem kell szenté avatni. Az a gáz, hogy az egésznek az áldozata Seb lett! Úgy sajnálom, mert végig azon drukkoltam és szerintem mások is, hogy szánja el magát, erre most mikor végre erő vesz magán az egész katasztrofálisan sül el. Heidi történetének alakulására nagyon kíváncsi vagyok. Elfogja mondani Heikinek, hogy lefeküdt Kimi-vel? Végül is nem csalta meg Heikit, mivel már nincsenek együtt sajnos, de remélem a közel jövőben azért, még összehozod őket. :)
    A Beligum-i folytatásra rohadtul kíváncsi vagyok, mert ha így marad minden akkor nem létezik, hogy nem fogják észre venni a csapat tagok, pilóták és hát persze a riporterek.
    Nina most végre a családjával van ami szerintem jó ötlet és talán jót is fog neki tenni.

    VálaszTörlés
  2. Szia Szandi :)
    A suli az suli. Azt várjuk, hogy az első héten még kímélni fognak, aztán koppanunk. Hát igen, sajnos meg kár, de ez van :/ Azért örülök, hogy ideértél ;)
    Háááát :D Történt egy s más, és nem igazán lett jó a végeredmény, de néha ilyen is kell. Nem lehet minden tökéletes. És azt is megértem, ha mindenki ledöbbent meg meglepődött, hiszen pontosan ez volt a célom :)
    Az is jogos kérdés, hogy mi ütött Ninába? Nem ilyennek ismerhettétek meg és még a saját barátai sem ismernek rá, de most így alakult. Persze a történteknek még lesz bőven utóhatása, hiába volt ez a csúcspont, ebből még sok minden alakulhat ki a jövőre nézve ;)
    Heidi (a félreértések elkerülése végett) nem fog kilépni a sztoriból, attól függetlenül, hogy Nina elküldte melegebb éghajlatra. És látom te már kíváncsi is vagy, hogy miként fog cselekedni a későbbiekben :)
    A következő rész már Belgiumban játszódik, ez a családi jelenet már lezajlott :)
    Köszi, hogy írtál! :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Gondoltam inkább ide írok, hogy biztosan észre vedd. Az utolsó két részt most tudtam csak elolvasni, ma pedig, ha minden igaz érkezik a friss. :)

    Olyan nehéz volt olvasni sorokat. Filmen se tudom nézni, de könyvekben még inkább kikészülök attól, ha valaki nem hallgatja végig a másikat, és a saját "igazában" hisz. Persze, értem én, kellenek a feszült pillanatok, de kérem! :)

    Félek bármiféle elképzelést is leírni( már ha akad egyáltalán a fejemben), mert figyelsz rá, hogy ne az történjen, és aztán olyan zseniálisan őrült dolgok jutnak az eszedbe, ami miatt a legtöbb olvasódnak egy új monitort kell beszereznie. ;)

    Nem leszek nagyravágyó, annyit kérek, hogy minden tisztázódjon, és akkor mindenkinek egyenlő esélye lesz arra, hogy tiszta lapokkal játszanak. Megjegyzem, én szurkoltam Heidinek, amikor kitálalt. Reméltem, hogy ha elkezdi, akkor már rendesen is csinálja, és tessék. ;) A sztori egyik csúcspontja volt szerintem. Remélem amúgy, hogy a lánynak sikerül még kibékülnie a volt szerelmével. Megérdemelné.
    (Bár tudom, hogy nem fogod elárulni, de ugye nem szándékozod ezt csinálni, hogy ebből a négyesből két-két pár is születni fog. Ezek után az már tök morbid lenne... )

    Belgiumban volt az a csúnya baleset tavaly, akinek tudjuk, hogy ki volt a fő okozója. Csak nem Ninával is megtörténik? Teljesen passzolna az eseményekhez, ugye mert most épp nincs teljesen rendben, akkor viszont nagyon jól összeegyeztetted az eseményeket. :)

    Attól, hogy nem tudtam olvasni még itt vagyok, és bár sokan vannak rajtam kívül, de azért tudd, hogy az én jelenlétemre is számíthatsz. :)

    Remélem kíváncsi vagy arra, hogy a nyertesek között vagy-e. ;) Jövőhéten kiderül. :)

    Szép estét!

    Ena

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ena :)
      Ahogy ígértem, most válaszolok is itt neked :)
      Megértem, ha nehezen olvastad az utóbbi részeket, hiszen tényleg elég nyomasztó hangulat uralkodott és ez még csak most ér el a csúcspontjáig igazán. Én a való életben rühellem, ha nem hallgat meg a másik fél, és teljesen át tudom érezni Kimi helyzetét, mivel nagyon irritáló lehet, ha a másik az általa elképzelt dolgot tartja igaznak és helyesnek, míg a másik félnek lehetőséget sem adva gyakorlatilag elküldi a francba. Na de mint tudjuk, minden okkal történik :)
      Igen, igyekszek a kiszámíthatatlanságra törekedni. Szerintem ha egy történet annyira egyvonalú, hogy az olvasó mindig sejti, mire számíthat, az már kevésbé izgalmas. Úgyhogy ez ellen teszek gőzerővel.
      A sztori egyik csúcspontja, ez igaz, de Nina karrierje szempontjából ugye csak most jön el az igazi csúcspont, vagyis inkább hullámvölgy.
      De a baleset Ninával is meg fog történni, mivel eddig is ragaszkodtam Romain helyezéseihez a valóságból. És az sem véletlen, hogy most alakult ki ilyen feszült helyzet Nina körül, ez amolyan előkészítése a balesetnek :) Hát igen, gondosan megterveztem, de nem volt könnyű fejben összerakni.
      Örülök, hogy számíthatok rád :) Köszi, hogy írtál!
      Puszi

      Törlés