2013. szeptember 14., szombat

Rész-előzetes: 74. fejezet

Sziasztok!
Egy újabb előzetes, ezúttal viszont egy újabb sorsfordító fejezet előtt. Gondolom nem lövöm le a poént, ha elárulom, hogy a spái verseny miatt kapja ezt a jelzőt a következő rész, de azért gondoltam jelzem, hogy megint ilyesmire számítsatok :D
Köszönöm az előző fejezethez a kommenteket, és mivel mindannyian írtátok, hogy sajnáljátok a borús hangulatot, szeretnék mindenkit megnyugtatni, hogy ebből már nincs sok hátra :) Addig viszont van még egy nagy bumm, úgyhogy készüljetek fel holnapig ;)

- Azért remélem most nem alvással akarsz felkészülni. - szólalt meg Kimi egy rövidebb kínos csend után.
- Pedig szívesen megtenném. - mosolyodtam el. Valójában bármit megtettem volna egy kis szunyókálásért. Ebben a pár napban -túlzás nélkül állíthatom, hogy- feleannyit nem aludtam, amennyi pihenésre szükségem lenne. Így a verseny előtt pedig különösen...
- Megint nem volt elég az éjszaka az alvásra? - érdeklődött. Mintha a hangjában egy kis gyanakvást fedeztem volna fel.
- Ha az ember feje nem nyugszik le, akkor bizony nem. - sóhajtottam, visszagondolva arra, hány órát hánykolódhattam ébren a sötétben.
- Mindig mondom, hogy túl sokat agyalsz. - jegyezte meg kicsit gúnyosan.
- Mert mindig van min. - vágtam rá dacosan.
- De csak azért, mert mindig teszel róla, hogy legyen min. - bővítette ki a mondatomat, amivel tovább folytatta a piszkálódást.
- Mert mindig történik valami! - bukott ki belőlem, mert labilis idegállapotomnak ez a csiki-csuki már túl sok volt. Ezt Kimi tudtára is adtam, mielőtt reagálhatott volna. - És most nehogy benyögj valami okosat, mert esküszöm felpofozlak!
- Úgysem tennéd. - nevetett ki.
Erre megálltam és harcias tekintettel felnéztem rá. Kíváncsian várta, mit akarok mondani ezek után.
- Lehet, de ha szemtől szemben nem is, a pályán képen töröllek! - jelentettem ki kihívóan.
- Nem hiszem, hogy ellenem kéne tuningolnod magad. - vonta fel a szemöldökét.
- Legalább lesz, ami hajtson a futamon! - fújtattam. Már kezdett felmenni bennem a pumpa.
- Csak ne a harag. Abból nem sülhet ki semmi jó. - ingatta a fejét rosszallóan.
- Te csak ne félts engem, Kimi! - böktem meg a mellkasán.
- Akkor vigyázz a bőrödre! - bökött vissza. Bár mosolygott, azért láttam, hogy komolyan gondolja. - És vegyél vissza ebből a hirtelen jött harciasságból! Gáz lenne, ha megint morogva jelennél meg a sajtótájékoztatón.
- Ne aggódj, úgy sem jutok el az első háromig.... - húztam el a számat.
- Így biztos nem. - célozgatott a már porrá lett harci kedvemre. - De a kockás zászló sem egy rossz célpont.
- Viszont nem is a maximum. Én pedig nem adom alább. - bizonygattam inkább magamnak, mint neki. Éreztem valami reménysugárt arra, hogy össze tudom kaparni magam a futam kezdetére és minden erőmmel azon voltam, hogy megkapaszkodjak ebben a szalmaszálban. - Úgyhogy küzdeni fogok, amíg bírom!
- Csak ne lépd túl a határaidat! - figyelmeztetett okoskodva a finn.
- Kösz a tanácsot, de inkább foglalkozz magaddal, Spa királya! - eresztettem meg egy mosolyt, amikor megérkeztünk az öltözőink elé. Egy pillanatra még megálltam, mielőtt benyitottam volna a sajátomba. - Csak aztán nehogy magad mögött találj! Találkozunk a célban!
- Remélem is. - intett Kimi, mielőtt mindketten elvonultunk volna a saját pihenőnkbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése