2013. október 5., szombat

Rész-előzetes: 80. fejezet

Sziasztok!
Egy újabb kerek szám kapujában áll a történet :) Gondolom már észrevettétek, hogy szeretek ilyenkor egy nagyobb fordulatot belecsempészni a fejezetbe...hát ez talán most sem lesz másképp :D Hogy ezt tartalmazza-e ez a kis részlet vagy sem, az viszont csak a teljes részből derül ki ;)
Holnap jövök a folytatással! Addig is mindenkinek jó futamnézést, szurkoljunk a kedvenceinknek :))

- Ez azt jelenti, hogy dumáltál a szívszerelmeddel? - Ez ugyanis sokkal jobban érdekelt. Nehogy azt higgye, hogy csak azért hívom, mert megfordult a fejemben, hogy esetleg szégyenletes bakiba sodortam.
- Képzeld, nem! - nevetett bele a telefonba, amit kicsit el kellett tartanom a fülemtől, mert az ördögi kacaj elég élesen visszhangzott a vonalban.
- Nem ezt beszéltük meg. - világítottam rá, de ez a legkevésbé sem érdekelte, csak még jobban nevetett.
- Kifogtam rajtad, Jégember! - büszkélkedett. - Már éppen azon voltam, hogy minden erőmet összeszedve megközelítem az Energy Stationt, amikor a paddockban összefutottam Sebbel. Az isten küldte az utamba!
- Óriási. - motyogtam bosszankodva. Jó, végül is a feladatát teljesítette, Nina és Seba rendezték valamelyest a dolgaikat, engem pedig a legkevésbé sem érdekel Heidi nyálas szerelmi élete. Vagyis csak annyira, hogy visszatereljem a saját háza tájára. - Akkor ezentúl már sosem fogsz odamerészkedni a közelébe?
- Ez már az én dolgom, Kimi. - szögezte le határozottan. - Megtettem, amit kértél, úgyhogy nem vonhatsz felelősségre.
- Te is tudod, hogy attól még nem oldódik meg a problémád, ha nem veszel tudomást róla. - bölcselkedtem, hátha ezzel hatást tudok gyakorolni rá. - Azt meg ne várd, hogy majd ő jön kuncsorogni hozzád.
- Nem várok én semmire! - csattant fel. - Ha meg úgy döntök, hogy beszélek vele, akkor az a saját akaratomból lesz, nem tiédből.
- Nekem mindegy, ha a végeredmény ugyanaz.
- Kedves, hogy érdekelnek a szerelmi bajaim. - mondta túlságosan is nyájasan. - De ki vele, mi szállt meg, hogy ennyire együttérző vagy?
- Fenéket vagyok együttérző! - nevettem fel, mert eszem ágában sem jutott ilyesmihez folyamodni. - Csak nem volt kedvem ahhoz, hogy ma is ötven nem fogadott hívás miatt pittyegjen a telóm.
- Gyanús vagy te nekem, Kimi Räikkönen... - sutyorogta, mint aki szagot fogott. Bakker, akkor asszem eljött az ideje, hogy előálljak a valódi okkal, amiért arra vetemedtem, hogy felhívjam.
- Csak tudni akarok valamit. - vezettem fel kissé sejtelmesen. - És nagyon ajánlom, hogy igennel válaszolj rá!
- Arra vagy kíváncsi, hogy Nina is annyira beléd zúgott-e már, mint te belé? Mert arra sajnos határozott nemmel kell válaszolnom! - csacsogta szórakozottan. Legszívesebben megfojtottam volna az ilyen kijelentéseitől, de most nem pazarolhattam a szót a lehordására.
- Nem, Ninának köze sincs ehhez. Egészen másról van szó.
- És még ma kinyögöd? - türelmetlenkedett. - Csak mert éppen főzök és mindjárt kifut a...
- Mondd, hogy szedsz valami bogyót! - vágtam a szavába, mert minél gyorsabban fel akartam tenni a kérdésemet.
- Milyen bogyót? - hökkent meg. - Nem vagyok drogos, ha erre gyanakodsz!
- Nem olyat! - morogtam idegesen. - Fogamzásgátlót...

7 megjegyzés:

  1. Remélem nem arról van szó amire gondolok :S Még a víz is levert most rendesen. Remélem rohadtul nem lessz terhes Heidi Kimitől mert Heidi is és Kimi is eláshatják magukat Ninánál az 100%... Remélem szed gyógyszert ez a nő basszus...

    VálaszTörlés
  2. Igazán szappanoperás lenne, ha baba lenne a dologból...

    VálaszTörlés
  3. ááááááá...!!!
    Nem lehetsz ilyen... Hát jól kiemelted a lényeget!!
    Várom a holnapit!!:DD
    Siess vele de gyorsan!!

    VálaszTörlés
  4. Húhú, ha jön a gólya akkor, Kimi-Nina párosnak annyi, de a Heidi- Heikki párosnak is. És nyitott az út a Seb- Nina párosnak. De én jobban örülnék ha nem lenne baba, mert akkor talán együtt marad Nina és Kimi :) Olyan szépek együtt :)

    VálaszTörlés
  5. Igazuk van a többieknek... :)
    Nem illene bele most ebbe a baba dolog...
    de azért várom a folytatást.

    VálaszTörlés
  6. Juj siess Alexa! Már nagyon érdekel, hogy Nina és Kimi lefekszik e egymással vagy csak játszani fognak. És mi lesz Kimi és Heidi beszélgetésének a vége....

    VálaszTörlés