2013. október 28., hétfő

Rész-előzetes: 85. fejezet

Sziasztok!
Úgy gondoltam ma még csak egy előzetest hozok nektek. Holnapig gondolkozhattok, hogy ennek a párbeszédnek vajon mi az értelme? :D Ezért a kis gonoszságért cserébe kedden igyekszek nem ilyen későn feltenni a teljes részt :)

- Ma melyikünk szobájában fogunk nyugovóra térni? - érdeklődtem mosolyogva.
- Te a tiédben, én meg az enyémben. - felelte egy vállrántás kíséretében. A mosoly rögtön lefagyott az arcomról.
- Valami rosszat mondtam az előbb? Vagy mi bajod van? - kerestem meg a tekintetét, bár így, hogy egymás mellett lépkedtünk, és elvileg az aszfaltot kellett volna figyelnünk, elég nehéznek bizonyult a szemkontaktus.
- Nekem nincs semmi bajom. - mosolyodott el halványan, de továbbra is inkább a lépteit figyelte.
- Dehogynem! Egész nap olyan furcsán viselkedsz. - jegyeztem meg, ami mostanáig bezárólag egész nap szúrta a szememet. - Bal lábbal keltél fel, vagy mi?
- Mondom, hogy semmi gáz. - rázott le ismét. Nem is az zavart a leginkább, hogy láthatóan kertelt előttem, inkább az, hogy teljesen érdektelenné vált. Nem ezt szoktam meg tőle, legalábbis amikor kettesben voltunk.
- Ne próbálj megvezetni! - mérgesedtem be. - Látom, ha valami nem oké veled, és most pont ez a helyzet. Csak nem tudom, hogy miért vagy ilyen...nem is tudom...közömbös.
Érdekes módon, amikor ezt a szót nagy nehezen megfogalmaztam még a mondandóm végére, felemelte a fejét és elmosolyodott. De még most sem nézett rám, az előttünk végigvonuló 130R kanyart sasolta a szemeivel.
- Most meg mit mosolyogsz? - ráncoltam a homlokomat. Teljesen megzavarta az eddigi semleges látszatát.
- Közömbös? - ismételte meg, amit az előbb mondtam neki. - Én sosem voltam közömbös.
- És ezt pont a Jégember mondja! Tényleg hihető. - forgattam a szememet.
- Te mindent elhiszel, úgyhogy ezt is lenyeled. - legyintett nevetve. Tanácstalanul néztem rá, de mintha semmi érdekfeszítőt nem mondott volna, továbbsétált.
- Hé, ez már nem normális! - löktem meg a karját, amikor beértem őt. Ekkor végre megtisztelt a figyelmével azzal, hogy rám nézve felvonta a szemöldökét.
- Na ebben egyetértünk. - biccentett.
- Miben? - értetlenkedtem már-már idegesen. Teljesen felkaptam a vizet azon, hogy tőszavakban beszél. Mintha nem is velem társalogna, hanem egy idegennel. Mi a franc ütött belé? - Tényleg nem értelek!
- Ez nem normális! - mondta lassan, minden egyes szót hangsúlyozva, mintha legalábbis egy óvodásnak magyarázná. - Miért vagy ilyen? - tudakolta értetlen ábrázattal az arcán.
Te miért vagy ilyen? - kérdeztem vissza már-már nevetve. Kezdett egyre nevetségesebbé válni ez a beszélgetés. - Egész nap úgy szólsz hozzám, mintha...nem is tudom....a szerelőd lennék, akivel csak akkor beszélsz, ha muszáj.
- A szerelőmet nem vinném ágyba... - eresztett meg egy fanyar mosolyt. - Rossz hasonlat...
- De engem sem! Az előbb mondtad, hogy nem akarsz együtt aludni. Pedig eddig te ragaszkodtál ahhoz, hogy töltsük együtt az éjszakáinkat. - mutattam rá hitetlenkedve. Most már sikerült teljesen összezavarnia.
- De ma nem lehet. - ingatta a fejét, majd ahogy tovább sétáltunk, megjelent a szája sarkában egy apró sejtelmes mosoly. - Holnapra kell az energia. Meg aztán két egymás utáni éjszaka nem akarok két különböző nővel egy ágyban lenni. Abból már kinőttem...
- Mi van? - dülledt ki a szemem, amikor meghallottam az utolsó szavait. Lecövekeltem és tátogva bámultam rá. - Milyen másik nőt terveztél be péntekre?
- Ha már bulizunk, kell valami tuning másnapra is. Úgyis másnapos leszek a kvalira... - tűnődött, majd vigyorogva zsebre dugta a kezét. - Ha már miattunk jön el egy csomó pénzes rajongó, csak nem mondanak nemet nekem.
- Egy rajongót akarsz ágyba vinni? - döbbentem le. Az állam rendesen koppant az aszfalton. - Ezt most komolyan mondod, Kimi?
- Ha nőkről van szó, nem szoktam viccelni. - villantott felém egy bárgyú vigyort. Mivel én még mindig csak pislogni tudtam az előző kijelentése után, nevetve maga után húzott a kezével. - Na gyere már! Ha nem végzünk itt még ma, hogy pihenek rá a holnapi bulira?

6 megjegyzés:

  1. Ööö...Wow! Hát ez...nem tom'.. amúgy jó! Szóval jó!Vagyis az értelmét nem értem de alapból jó!De nekem van egy tippem hogy miért ilyen Kimi de majd meglátjuk mi lesz!
    Puszil : Amy <3

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Na ez gonosz dolog, ilyen előzetest hozni. Most komolyan. Kimi féltékennyé akarja tenni Ninát? Nem rossz taktika, hogyan csalogassuk önként az ágyunkba azt aki nem akar többet egyenlőre, mert magában se biztos. Nagyon várom a holnapi részt. Siess vele, NAGYON... :-)
    Lisa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valami eszembe jutott, ez az az eset, amikor tájékoztatlak, hogy pénteken - jelen esetben - "csak, hogy tudd szexelni fogok veled vagy nélküled, de szexelni fogok". :-)

      Törlés
  3. Szia!

    Kegyetlen vagy Te is és Liina(http://aszerelemjegesutjan.blogspot.hu/) is.

    Vagy féltékenyé akarja tenni Kimi Ninát vagy tudomást szerzett arról, hogy Kedvenc szőkénk Sebbel töltött egy éjszakát és ez amolyan bosszú, persze esze ágában sincsen mást nőt az ágyába vinni. Csak bosszantja Ninát...Legalábbis nagyon remélem...

    VálaszTörlés
  4. Háát..öhm..nem is tudom.. Kimi mitől lett ilyen hirtelen közömbös Ninával? Féltékennyé akarja tenni.. hát lehet hogy hülye ötlet... de remélem csak poénnak szánta amiket mondott neki:s

    VálaszTörlés
  5. Tudtam én, hogy nem lehet benned megbízni, még jó hogy nem 100%, csak 90% adtam Kimiéknek...:) Bár azért ebből még messzemenő következtetést nem vonok le. Majd este örömködök vagy dühöngök :)

    Bömbi

    VálaszTörlés