2015. december 23., szerda

Ti mit gondoltok...?

...eddig a történetről?


Sziasztok!

Korábban megszokásom volt, hogy a közzétett részek előtt írtam pár sort Nektek, most viszont elmaradtak ezek a kis megszólalásaim, és csak pakolgattam fel a fejezeteket. 

Bevallom, jobban szeretem, ha van egy kis személyes kapcsolat is az író és az olvasók között, és mivel Nektek is írom a történetemet, természetesen, kíváncsi vagyok a Ti véleményetekre is!

Éppen ezért indítottam egy szavazást, aminek a segítségével küldhettek nekem valamiféle visszajelzést arról, hogy mi a véleményetek eddig a nemrégiben elkezdett Jégen edzett férfi történetről, illetve annak első évadáról (erről majd talán később beszélek). Kérlek Titeket, hogy ha véletlenül itt jártok, nyomjatok valamelyik lehetőségre, mert sokat segítenétek vele, hiszen tudnám, hogy hányadán álltok az új történettel.

Ha viszont Ti is megosztjátok velem a tiéteket, én is elmondom a saját véleményemet Nektek. :) Személy szerint élvezem, hogy végre írhatok egy olyan történetet, ami csak és kizárólag a férfi szemszögéből szól. Az igazi Kimi annyira nem áll közel az én személyiségemhez, de mindig is kedveltem őt, és elképesztően izgat az ő valódi élete a Forma 1-en kívül és a Jégember álcán túl. Ezért döntöttem úgy, hogy egy több évados történetet írok Kimi szemszögéből az ő életének egy-egy (általam elképzelt) szakaszáról. Ennek okán elárulom hogy a Jégen edzett férfi egyelőre csak egy ideiglenes cím, már ami a teljes történetet illeti, mert még nem találtam meg a megfelelő, több évadot összefoglaló címet. Ez egyelőre csak az első évad címe lenne, de ha nem találok ki jobbat, talán ez marad az egész történet címe is egyben, mert szerintem nagyon különleges ez a kifejezés.

Egyelőre ennyit rólam és a véleményemről, de ha esetleg a továbbiakban kíváncsiak lennétek még ehhez hasonló kulisszatitkokra, majd megosztok veletek néhányat a személyes jellegű bejegyzésekben :)

Köszönöm, hogy velem vagytok és olvassátok a történetemet! :) ♥

Alexa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése