2013. január 20., vasárnap

Díj!

Sziasztok!
Ismét kaptam egy díjat, amit szeretnék megköszönni Briginek :))


SZABÁLYOK:

1. Írj magadról 11 dolgot.
2. Válaszolj 11 kérdésre.

3. Írj 11 kérdést.

4. Küldd tovább 11 embernek.

11 DOLOG MAGAMRÓL

1. A rokonaim 'F1-őrült'-nek neveznek, ami sok mindent elmond rólam...
2. Legkorábbi emlékeim a történetírásról azok a kiskori pillanatok, amikor a WC-n ülve általam kitalált meséket mondogattam a családtagjaim legnagyobb örömére. Mihelyst megtanultam írni, már kis füzetekbe jegyeztem le ezeket. Már alsós koromban írtam történeteket, de csak tavaly kezdtem el a blogolást.
3. Szenvedélyes Forma 1-függő vagyok bármilyen kis apróságról eszembe tud jutni a Száguldó Cirkusz :)
4. Teljesen oda vagyok Sebastian Vettel-ért, de nem vagyok divatszurkoló.

5. Imádom a krimi sorozatokat (kedvencem a Dr. Csont és a különböző Helyszínelők) és az akciófilmeket, azokból is főleg az autós üldözőseket. (Ezt Ninára is átruháztam :P)
6. Egy korábbi hatalmas csalódás miatt megfogadtam, hogy nem lesz többé legjobb barátnőm, de most úgy tűnik, ez megváltozott :)
7. Szinte minden éjjel álmodok, és emlékszem is rájuk (legtöbbször fatális hülyeségek).

8. 5-6 éves korom óta a kék a kedvenc színem (minden árnyalatban) és ez azóta is változatlan, mivel a ruhatáram fele csak ebből a színből áll :)
9. A 9-es a szerencseszámom a születésnapom miatt.
10. Életem álma valósult meg, amikor 2012-ben ott ültem a Magyar Nagydíj célegyenesének egyik lelátóján.
11. Internet és zene nélkül nem tudnék élni :)



KÉRDÉSEK:
1. Vannak testvéreid?
Igen, két öcsém van és bár néha el tudnám küldeni őket melegebb éghajlatra, szeretem őket és közel állok hozzájuk :)
 

2. Melyik az a tantárgy, aminek azonnal abbahagynád a tanulását? Miért?
Biztos, hogy a fizikát és a biológiát kitörölném az órarendből! Ki nem állhatom ezeket és mivel nem ilyen irányban képzelem el a karrieremet, teljesen feleslegesnek tartom a tanulásukat. Ugyanígy voltam a kémiával is, de szerencsére az már mögöttem van.


3. Milyen sportokat kedvelsz?
FORMA 1 <3 !!! De nem kedvelem, hanem szenvedélyesen imádom!!! :D Egyébként ezen kívül nézem a Moto GP versenyeit, a Túraautó VB-t, focit (leginkább EB-ket és VB-ket), és az olimpiákat is.


4. Űzöl valamilyen sportot?
6 éves korom óta táncoltam modern táncot, de idén már abba kellett hagynom a suli miatt, amit nagyon sajnálok, mert imádtam és nagyon hiányzik :/


5. Milyen történeteket szeretsz olvasni? Miért?
A Forma 1-hez kapcsolódó történeteket nagyon szívesen olvasom, de inkább az olyanokat, ahol nem esik egyből az első részekben a lány a fiú karjába és a romantikus jeleneteken kívül izgalmas és eseménydús kalandok is vannak. A kedvencem mindig az, ha a főszereplő lányt versenyzőként szerepeltetik, mert az olyan különleges :)) (Ezért van nálam is így).
 

6. Hány pár cipőd van otthon?
Nem vagyok tipikus lány, tehát nincs tele három cipős szekrény, de azért van néhány darabom a magassarkútól kezdve a balerinacipőn át a tornacipőig minden. A kedvencem a fekete-kék Nike sportcipőm, amit télen-nyáron húzok és nem akarok megválni tőle :)
 

7. Szereted a telet? Ha igen, miért?
Nagyon szeretem.Először is februárban van a szülinapom, ami elég fontos indok. A kedvenc ünnepem a karácsony és imádom a havat. Amikor reggel kilépek a hófehér utcára, a járdára, ahová még senki sem lépett és ropog a hó a talpam alatt, az fantasztikus érzés :))


8. Melyik befejezés áll hozzád közelebb? Dráma vagy Happy end?
Igazság szerint mindkettő, de a happy end-et talán mégis jobban szeretem. A drámai befejezést különösen a filmeknél viselem nehezen, ezért sokszor elérzékenyülök :(
 

9. Álom úti célod?
Ez nehéz kérdés :D Talán az összes ország, ahol a Forma 1 megfordult már :) De ha választani kellene, szeretnék eljutni Monte-Carlóba. 


10. Ha kívánhatnál egyet, ami biztosan valóra válna, mi lenne az?
Hogy a Forma 1-ben a Red Bull Racingnél dolgozhassak.


11. Szereted a nagy felhajtást magad körül vagy inkább a nyugalmat szereted?
Elég nyugis személy vagyok, képes vagyok órákig a szobámban ücsörögni egy füzet felett, de néha nagyon élvezem, ha összegyűl a családi vagy baráti társaság és jól érezzük magunkat. Szóval azt hiszem mindkettő :)

KÉRDÉSEIM:
1. Apukádra vagy anyukádra hasonlítasz inkább? Miben?
2. Milyen sportokat szeretsz nézni a tv-ben?
3. Kedvenc F1-es versenyző? Miért ő és mióta szurkolsz neki?
4. Miért nyitottál blogot?
5. Hogy találod ki a történeteid alapját?
6. Ki a kedvenc főszereplőd a történeteidből?
7. Melyik a kedvenc filmed és miért?
8. Van kedvenc tantárgyad?
9. Nyár vagy tél?
10. Ha egy szóval kellene jellemezni téged, mi mondanál?
11. Melyik a kedvenc blogod és miért?

AKIKNEK TOVÁBBADOM (nem 11, de nekik szeretném továbbadni):

2 megjegyzés: