2013. január 21., hétfő

Újabb díj!

Sziasztok!
Nos hát még egy díjat kaptam, amit szeretnék megköszönni Briginek és Csibinek, ennek is nagyon örültem, mert imádok ilyeneket kapni és kérdéseket megválaszolgatni ^^.

Az Liebster Award-ot Csibitől is megkaptam, ezt is köszönöm szépen Neki! :)


Szabályok:
1. Másold át a képet és a kérdéseket a blogodra.
2. Minden kérdésre őszintén válaszolj.
3. Add tovább a díjat 7 személynek.
4. A díjat visszafelé nem lehet adni, viszont többször is meg lehet kapni.

1. Melyik pilótával (ha nem szereted az f1-et, akkor más sportolóval) töltenél el egy hétvégét?
Teljesen egyértelmű, hogy Sebastian Vettel. Biztos, hogy nem lenne perc, amikor csukva lenne a szám mellette :)

2. Miért vele? 
Mert minden külső és belső tulajdonságaival imádom :))

3. Milyen az álomrandid? (Hová mész és kivel?)
Álomrandin sosem gondolkoztam, mert azt képzelem, hogy egyszer majd ott leszek egy randid, és akkor rájövök, hogy igen, ez az a bizonyos álomrandi :D Mondhatnám azt, hogy Sebastiannal, de az túl álomszerű lenne, ezért inkább A NAGY Ő legyen a személy. És hogy hol az mindegy, de este legyen és romantikus környezet :)

4. Milyen számodra a férfiideál?
A szőke hajú, kék szemű pasik a gyengéim, de egy kócos barna haj is képes levenni a lábamról. Legyen izmos és sportos, figyelmes és hűséges. De a legfontosabb, hogy hétvégenként mindig együtt nézzük a Forma 1-et :) <3

5. Álomlánykérés?
Nem szeretem a túl nyálas dolgokat, így nekem az is megfelelne, ha egy szép, egyszerű gyűrűvel meglepne akkor, amikor nem számítok rá. De a legfontosabb, hogy az tegye ezt aki nekem az igazi :)

6. Voltál már úgy igazán szerelmes?
Voltam már hirtelen fellángolásból, rövid ideig tartóan és viszonzatlanul szerelmes, de úgy igazán, hosszabb ideig még nem voltam. Illetve az álmomban igen, egy álompasival és azóta is erre vágyom :) 

7. Miért szereted a Forma1-et? (Ha nem szereted, akkor a kedvenc sportodat)
Álomsport. Az egészet körbeveszi egy csodálatos világ: helyes és lenyűgöző tudású pasik, gyönyörű autók, csodaszép országok, szépséges pályák, izgalmas versenyek, száguldás, versengés a világbajnoki címért. Szóval bármit megtennék, hogy én is ebbe a különleges óriás családba tartozhassak :)

8. Van szerencseszámod/tárgyad?
A 9-es a szerencseszámom a születésnapom miatt, de nem tulajdonítok neki nagy erőt, csak tetszik ez a szám. Szerencsetárgyam kifejezetten nincs, de a futamok előtt mindig felhúzom a Vetteles pólómat, hogy szerencsét hozzon :))

9. Szoktál éjszakánkként álmodozni? Ha igen, ki szerepel benne?
Rengeteget álmodok, legtöbbször a barátaimmal, családommal vagy ismeretlen emberekkel, akikkel nagyon szeretnék élőben találkozni. Viszont F1-es pilóták közül nagyon sokszor álmodtam már Sebbel, akit mindig csak láttam, de sosem tudtam vele beszélgetni, ellenben Lewisszal, akivel szintén csomószor álmodok (fogalmam sincs, miért vele), de nála már családlátogatóban is voltam. Ki érti az álmok világát? :D

10. Hogy hívják a legjobb barátodat/barátnődet? Miért tartod annak?
Boginak hívják, és azért ő a legjobb barátnőm, mert sosem unatkozom a társaságában és amellett, hogy szinte minden pillanatban hülyéskedünk, fontos dolgokról, komolyan is tudunk beszélgetni. Plusz azt is szeretem benne, hogy ő is ugyanolyan gyerek még 17 éves fejjel, mint én :)

11. Tipikus lány vagy? (sok cipő, smink és rengeteg táska)
Abszolút nem. Apám sokszor mondja is, hogy csak a nevem miatt néz lánynak :) Kedvenc cipőm a már említett Nike sportcipőm, csak alap sminket (szemceruza, szempillaspirál, alapozó, néha szájfény) használok és egy olyan táskám van, amit bármikor bárhova magammal cipelek :) Kifejezetten lányos témákról nem is tudok beszélgetni és sok fiús tulajdonságom is van :/

12. Mindent meg tudsz beszélni anyukáddal/apukáddal? Melyikükhöz állsz közelebb?
Mindkettejükhöz közel állok. Ha a belső tulajdonságaimat és a sport (értsd F1) iránti imádatomat nézzük, teljesen apámra ütöttem, akivel nagyon sokat beszélek ilyen témákról, valamint mi vagyunk a család felelős háborús ellenfelei is :D Anyukámmal majdnem mindent megbeszélhetek, csak mostanában kezd kicsit ellaposodni a viszonyunk, amit sajnálok :/


13. Hogyan vetemedtél rá, hogy végignézz egy Forma1-es futamot? (a legelsőt)
Apám nagyon régóta nézte és már érdekelt, hogy mi olyan jó abban, hogy két órán keresztül 24 autó kergeti egymást :D Először tényleg hülyeségnek tartottam, aztán rájöttem, hogy mennyire király sport is ez. Azóta ha valaki megkérdezi, miért szeretem annyira, mikor csak köröznek az autók, mindig csak azt mondom: én is ezt mondtam a legelején és nézd, most hol tartok :D Sajnos nem emlékszek, hogy mikor és melyik volt az első futam amit megnéztem, de az már biztos, hogy teljesen megfertőzött, és jelen pillanatban is komoly elvonási tüneteim vannak.

DÍJAZOTTAIM:


Mercii.

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ne haragudj, hogy csak most jelentkezek! Nagyon aranyos vagy, nagyon szépen köszönöm a díjat! Puszi

    VálaszTörlés