2013. június 14., péntek

Díj!

Sziasztok!
Ezt a díjat már egyszer megkaptam, ha jól emlékszek, de most újra ide került, amit köszönök szépen Hannának, Rebushnak és Kittinek :)


Szabályok:

1.Írj magadról 11 dolgot!

2. A jelölő minden kérdésére őszintén válaszolni kell!

3. Tegyél fel te is 11 kérdést a saját jelöltjeidnek.

4. Küld tovább 11 embernek! (Akitől kaptad az alap, hogy nem lehet visszaküldeni)

Magamról: 
 1. Jövőre betöltöm a 18-at és ezt nemhogy várnám, de rettegek tőle :D
2. Ahogy a felnőtté válástól is :/
3. A Forma 1 az életem egyik legfontosabb része <3
4. Baba korom óta a kék a kedvenc színem - ez valamilyen különleges kötődés köztünk :)
5. Én szeretnék lenni Szujó Zoli utóda "száguldó riporterként". Jó lenne :D
6. A nyaramat szóbeli érettségivel kezdem ami nagyon bizarr :D
7. Életem egyik legjobb döntése volt belekezdeni a Racer Girlbe és ebbe a blogba :)
8. Amióta Nina karakterébe bújok, folyamatosan cseszegetek mindenkit :D
9. A 9-es a szerencseszámom kiskorom óta.
10. A gondolataim mindig fantáziavilágok körül forognak.
11. Bőbeszédű vagyok :D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 KÉRDÉSEKRE A VÁLASZAIM:

Hanna kérdései

1.Hova mész nyaralni?
 Ami biztos, hogy a Balcsira több alkalommal is.


2. Mi volt életed legcikibb sztorija?
Sok volt, nem emelnék ki egyet se. De mindegyik az életemhez tartozik, nem szégyellem őket :)


3.Miért szeretted meg a Forma 1-et?
Szinte az egész rokonságunk nézi és engem is magával ragadott ez a hihetetlenül izgalmas világ :)


4.Találkoztál-e már a kedvenc pilótáddal?
Sajnos nem. Pedig rajta van a bakancslistámon, hogy összefutok Sebastiannal. Talán ha egy bazi nagy "Sebastian Vettel Would You Marry Me?" transzparenssel állok be autogramért, akkor engem is behívnak hozzá egy találkára, mint azt a szerencsés kanadai csajt Montreálban :/


5. Voltál már a Hungaroringen?
Igen, tavaly és ezért 2012.07.29 volt életem legszebb és egyben leghihetetlenebb napja :)


6. Mióta nézed a Forma 1-et?
Rendszeresen 2009-től, előtte csak néhány versenyt láttam, de utólag rengeteget bepótoltam.


7. Mikor kezdtél el blogot írni?
2012 augusztus végén.
 

8. Hányas a szerencseszámod?
9.


9. Van valamilyen Forma 1-es dolgod? (póló, kulcstartó, stb..)
Pléd, V3TTEL-es póló, kispárna, ágyneműhuzat, mindegyik RB-s kiszerelésben. És persze egy csomó Forma 1 Sztorik és Száguldó Cirkusz könyv, illetve egy Seb életrajzáról szóló könyv is. És van egy übercuki MiniKimim is, akit imádok :)


10. Olvasol jelenleg valamilyen könyvet? Mi a címe?
Jelenleg nem, de mihelyst vége az érettségimnek, megveszem a Daisy nyomában című könyvet, ami a Forma 1-ben játszódik és felháborító de még nem olvastam! :/
 

11. Milyen poszterek vannak a szobád falán?
Sebastianosak :) És egy 2013-as F1-es poszternaptár.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Rebush kérdései:

1. Kedvenc étel?
Töltött káposzta és halászlé.

2. Milyen stílusú zenéket hallgatsz? Kedvenc előadók?
Szinte mindent meghallgatok a divatos poptól a rapen át a finomabb rockig mindent! Amióta meghallgattam a Linkin Park Numb című számát, azóta ők a kedvenc együttesem. Rap műfajából Eminem és Macklemore, mai előadók közül Pitbull, Enrique Iglesias.   

3. Heti mennyit írsz?
Minden gépnél töltött időmet írással töltöm, kivéve amikor a sporthíreket böngészem. Órában számolva simán kijönne egy napra a heti óraszám, oldalakban pedig olyan 10-re saccolnék. 

4. Facebook vagy Twitter?
Facebook. Számomra egyszerűbb kezelni és nagyobb a felület is. Csak egyes pilóták miatt megyek fel néha Twitterre.
 
5. Kedvenc karakter a saját történeteidből?
Nina, mert amikor másik történetbe kezdek mindig ott kötök ki, hogy nagyon hiányzik :) És mindig újra kell írnom az adott szereplőm szemszögét, mert véletlenül mindig Nina stílusára sikeredik :D

6. Hogyan írsz? (pl. előre megtervezed, vagy nem; készítesz-e vázlatot, sablont a szereplőkhöz?)
Előre eltervezem a főhősnő kalandjait és bizonyos pontokat, hogy hová kell eljutnom. Leginkább az oda vezető út okoz nehézséget és az, hogy sokszor túl sok bonyodalmat akarok beleépíteni, mert mindig azt gondolom, hogy ez így túl unalmas. Az előre megtervezett dolgokba néha az is beleszól, hogy az olvasók mit szeretnének, de nem feltétlenül befolyásolnak. A szereplőkhöz szoktam készíteni egy adatlapot, és van egy külön mappám is a gépemen tele képekkel minden szereplőről. A Racer Girlhöz van egy versenynaptáram a 2012-es évből, amibe nem csak a versenyek dátumai és helyszínei vannak beírva, hanem hogy mit tervezek arra az adott hétvégére, sőt a szünetek is be vannak táblázva így könnyű eligazodnom.

7. Hány blogot olvasol rendszeresen?
Elég sokat, bár sajnos manapság az a baj, hogy sok általam kedvelt blog "bezárt" vagy már nem frissít. Így fejből 7 blog jut eszembe.

9. Elutazol valahova nyáron? Ha igen, hova? :)
A Balatonra mindenképpen, külföldre idén nem hinném. Jó lenne idén is menni Mogyoródra, de most nem sok esélyt látok erre. Majd jövőre :)

10. Melyik filmet láttad legutoljára? Tetszett?
Képszakadás, amit médiaórán választottunk az osztállyal a tanárunk legnagyobb szörnyülködésére :D
Igazából szórakoztató film a mai kamaszok életéről, lehet rajta nevetni, csak nekem kicsit üres és zavaró is, hogy minden második szó egy káromkodás. Ez már annyira nem poén.


11. Észrevetted, hogy nincs nyolcas kérdés?
Igen, mert más blogokon már láttam. Ez most nem jött be :D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kitti kérdései

1. Ki vagy mi inspirál Téged elsősorban abban, hogy blogot vezess/írj?
Saját magam szórakoztatása és persze az olvasóim :)

2. Mi volt tegnap az utolsó gondolatod elalvás előtt?
Holnap (ma) muszáj megnyernem a bahreini futamot az F1 2012-ben, mert az írás miatt pár napig megint nem tudok vele játszani :) 

3. Ha választhatnál egy helyet a világon, hol élnél most legszívesebben és miért?
Ausztráliába, mert oda mindenképpen el szeretnék jutni. Óceán, szörf, napsütés, korall, csodás városok...vonzó hely :) Bár most erre a nyárra inkább egy napsütötte dél-európai nagyvárost választanék.

4. Számodra mit jelent az írás?
Nagyon sokat jelent. Ez a legfőbb hobbim, imádom csinálni. Néha úgy érzem, már annak a fantáziavilágnak a része vagyok, amit magam alkottam, mert annyira imádom :) Az olvasóim kommentjei mindig megmosolyogtatnak/megnevettetnek/rettenetesen jól esnek és elsősorban ezért is csinálom.

5. Milyen nyelven beszélsz?
Németül és angolul.

Mivel szeretnél foglalkozni majd, ha felnősz?
Legszívesebben sportriporter vagy sportújságíró lennék, aki személyesen tudósíthatna a helyszínről, a legjobb lenne persze, ha a Forma 1-ről :))

Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Nem igazán szoktam sírni amúgy sem és dalokon sem, csak akkor ha nagyon rossz passzban vagyok. A legutóbbi ilyen szám még a Chris Brown-os korszakomból az I Needed You című szám volt.

Szoktál álmodozni?
Szinte minden percben azt teszem. Az én életem nem olyan vadregényes, mint a fantáziavilágom :)

Van példaképed?
Kifejezetten nincs. A sportolókat egytől egyig tisztelem.

Adni vagy kapni jobb?
Mindkettő. Egy ajándéknak vagy egy kedves szónak ugyanúgy tudok örülni, mintha én adnék valakinek.

Van olyan tárgy, amitől soha nem válnál meg? Mi az?
Nem is tudom. Az ez előtti telefonomban annyi sok személyes dolog volt, azt hittem sosem fogok tudni megválni tőle, de most mégis egy újabb van. Jelenleg a Sebastianos plédemhez ragaszkodok nagyon, amióta megkaptam még egyszer sem engedtem kimosatni, nehogy valami baja legyen :)

 Kérdéseim másoknak:

1. Melyik a kedvenc tantárgyad? Miért?
2. Vannak már szilárd elképzeléseid a jövődet illetően?
3. Szeretnél gyerekeket? Ha igen, milyen nev(ek)et adnál neki(k)?
4. Kedvenc sorozat/tévéműsor?
5. Szoktad nézni a híradót? :D
6. Melyik az a pilóta a F1-ből, akitől sosem pártolnál el, és melyik az, akinek soha az életben nem szurkolnál?
7. Kedvenc csapat a F1-ben?
8. Hány történetet írtál már, akár csak a fióknak, akár nyilvánosan blogon?
9. Mit csinálsz egy teljesen szabad délutánodon?
10. Melyik az a történet, amit a legjobban szeretsz olvasni (más blogról)?
11. Melyik az a történeted, amivel a legelégedettebb vagy?

Akiknek a díjat továbbadom:
 
 
  
 

2 megjegyzés:

  1. Szia! Köszönöm, hogy visszakaptam a díjat. :) Ha nem gond, ide válaszolnék a kérdéseidre.

    1. Melyik a kedvenc tantárgyad? Miért?
    Nehéz kérdés. Imádok nyelvet tanulni, bár ez érthető hiszen kéttannyelvű suliba járok. Szóval az angolt és a spanyolt mondanám.
    2. Vannak már szilárd elképzeléseid a jövődet illetően?
    Mindenképp ki szeretnék menni külföldre. Az csak egy álom, hogy valahogy beverekedjem magam az F1 világába, de még sikerülhet is. :"D
    3. Szeretnél gyerekeket? Ha igen, milyen nev(ek)et adnál neki(k)?
    Persze, hogy szeretnék. Magyar nevek közül a kedvenc lány neviem az Eszter, Hanna és Blanka. Fiú nevek közül pedig a Bence, Álmos és Ármin. Ha ikreim születnének tuti Ármin és Ármina lennének, a szomszéd babákat is így hívják... Eleinte csak röhögtem, de már nagyon tetszik. :DD
    4. Kedvenc sorozat/tévéműsor?
    Vámpírnaplók, Pretty little liars, Így jártam anyátokkal. TV-ben szinte csak Showder klubbot nézek.
    5. Szoktad nézni a híradót? :D
    Perszeeee :D
    6. Melyik az a pilóta a F1-ből, akitől sosem pártolnál el, és melyik az, akinek soha az életben nem szurkolnál?
    Nincs olyan pilóta, akit kifejezetten utálok. Alonsot nem kedvelem mondjuk. A Seb és Kimi szeretetem szerintem örök marad. <3
    7. Kedvenc csapat a F1-ben?
    Infinity-Red Bull Racing. <333
    8. Hány történetet írtál már, akár csak a fióknak, akár nyilvánosan blogon?
    10 körül lehet. A gépemen még van 4-5 mappa, ami ilyen ötletek, és egy két sor van meg belőlük.
    9. Mit csinálsz egy teljesen szabad délutánodon?
    Olyan nincs... soha. Általában itt van valaki délután, vagy én vagyok valamelyik barátomnál. Átjáróház-feeling van nálunk. :D Éjszakáimat meg általában írással töltöm.
    10. Melyik az a történet, amit a legjobban szeretsz olvasni (más blogról)?
    Ez nem nyalizás, de a tiédet. :D Imádom Ninát, komolyan. Remélem, még sok részt hozol nekünk. A másik kedvenc történetem pedig a "Szerelem jeges útján" című blogon található.
    11. Melyik az a történeted, amivel a legelégedettebb vagy?
    Sweet nothing.

    Szóval, te kis lázadó, köszönöm, hogy a szabályok ellenére visszakaptam tőled a díjat! :p
    Puszi
    Rebush

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Azért kaptad vissza a díjat mert megérdemled és engem ebben semmilyen ócska szabály sem gátol meg...azt sem tudom ki kreálta ezt a hülyeséget, de lehet hogy 1000 bloggal arrébb, szóval nincs lelkiismeret furdalásom :D
      Nagyon kis cseles voltál, hogy ide írtad a válaszokat, én csak a díj miatt küldtem el, de azért rendes tőled hogy meg is válaszoltad :D
      Ó, nagyon jól esett, hogy az én történetemet írtad, és nem veszem nyalizásnak :))
      A lázadót pedig eléggé eltaláltad. Ez van :D
      Puszi :*

      Törlés