2013. július 7., vasárnap

Díj!

Sziasztok!
Ismét díjat kaptam, ezúttal Rebush-nak és Nello-nak köszönhetem meg :) (és utólag Briginek is!)
U.i. még ma érkezik a Heartbreaker folytatása!


1. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad.
2. Tedd ki a képet,majd válaszolj a kérdésekre.
3. Tegyél fel 5 kérdést.
4. Küldd tovább öt embernek.

Rebush kérdései:

1.Ki a kedvenc karaktered a történetedből?
Egyértelműen Nina, mert olyannak "alkottam meg" őt, amilyen én is szeretnék lenni. De ha Ninát nem számítom, akkor Kimi, mert ha őt nem írtam volna bele a történetbe, akkor nem kedvelném most ennyire. És amikor az ő szemszögét írom, akkor valahogy minden olyan gördülékenyen megy.
2. Hány nem publikált történet-"foszlányod" van a gépeden, vagy esetleg a fejedben?
Rengeteg, de leginkább a fejemben. Két történet füzetben van rögzítve, de a komolyabbak, amik egyelőre "raktáron vannak", még csak foszlányként élnek az agyamban. Kb. 5-re tippelnék.
3. Mit vársz legjobban a nyárban?
A Magyar Nagydíjat :) 3 hét!!!
4. Mész valamilyen fesztiválra idén?
Nem vagyok az a fesztiválozós típus, szóval nem.
5. Melyik az a szám, ami a leginspirálóbban hat rád az írással kapcsolatban?
Snow Patrol - Chasing Cars. Elég sok szituációt kerekítettem már ki belőle :)

Nello kérdései:

1. Mi volt életed legszebb élménye?
A 2012-es Magyar Nagydíjat élőben kiélvezni. Egy álmom vált valóra ezzel :)
2. Miért pont a F1? Miért ez a sport vonz téged?

Ha teljesen kifejteném, oldalakat tudnék írni róla. Röviden azért, mert ez a világ legizgalmasabb sportja szerény véleményem szerint, sosem tudod mire számíthatsz és rajongóként végigszurkolni és végigizgulni a szezont nagyon különleges érzés :)
3. Milyen sportokat kedvelsz még?

Egyiket sem annyira, mint a Forma 1-et, de szívesen nézek még WTCC-t, focit, kézilabdát és a Moto GP-t is nézném, ha nem szüntették volna be nálunk a Digi Sportot -.-
4. Mit jelent számodra az írás?

Jó sok munkát :D Viccet félretéve imádom csinálni, nagyon sokat jelent, ez a legfőbb hobbim, amit szabadidőmben szeretek csinálni.
5. Izgulós típus vagy?

Most izgultam végig egy meglehetősen idegtépő két órás futamot és kb. 3 kilót fogytam :P És igen, amúgy is rettenetesen szoktam izgulni minden apróság előtt.

Brigi kérdései
1. Hogyan írsz? Mármint teljesen csendben, 'magányosan' vagy pont fordítva: megvan nyitva egy csomó oldal a neten, zenét hallgatsz, tv-t nézel... stb.
Az utóbbi, azaz százféle ablak meg van nyitva, a szerkesztőn át a sporthírportálok és a zenéken keresztül facebook chat ablakokig minden :)
2. Melyik a kedvenc filmed? Miért?
Taxi-filmek, azok közül is a 2-3-4 leginkább, mert az első még csak amolyan felvezetés volt. Egyszerűen imádom, százmilliószor megnéztem már az összes részét és nem tudok betelni vele, hiába fújom kívülről a poénokat. Imádom az Emilien-Daniel párost, könnyezni tudok a röhögéstől :D Megunhatatlan.
3. Mész idén a magyar nagydíjra?
Természetesen :) És már alig várom!!!
4. Melyik a kedvenc forma1-es pályád/futamod?
Mondhatnám, hogy a Hungaroring, de be kell valljam, szerintem a mi pályánk kicsit uncsi. Több kedvencem is van: Spa, Szingapúr, Suzuka és Abu Dhabi, mindegyiket másért szeretem :)
5. Mikor kezdted el nézni a forma1-et? És mikor voltál kint először nagydíjon? (ha voltál persze)
Korábban egy évben csak pár versenyt néztem meg, sajnos nem emlékszek melyik volt az első. Az első teljes szezon amit végigkövettem 2009-ben volt és azóta ez a rajongás csak egyre nő bennem.
Tavaly, azaz 2012-ben voltam kint először nagydíjon, ez természetesen a Magyar Nagydíj volt és már többször írtam, hogy ezzel az álmom vált valóra :)
 
Kérdéseim:
1. Milyen hobbid van az íráson kívül?
2. Mi okozza neked a legnagyobb nehézséget az írásban?
3. Melyik karaktered áll hozzád a legközelebb? Miért?
4. Ha nem írsz a gépeden, mit csinálsz a neten?
5. Nyitnál valakivel közösen blogot? Miért?

Akiknek továbbadom:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése