2013. július 4., csütörtök

Rész-előzetes: 58. fejezet

Sziasztok!
Köszönöm a véleményeket a Haley-s történethez :) Hálából összekapartam nektek egy kis részletet a reményeim szerint holnap megjelenő Racer Girl-részhez. Remélem felkelti az érdeklődéseteket ;)
Puszi :))

- Kimi, ez magánterület! - sikkantottam fel, amikor megláttam, hogy a finn robogott be a szobámba.
- Hűha, de lengén van öltözve valaki! - csodálkozott el a hiányos öltözetemen.
- Nem kötelező bámulni, arra van a fal! - mutattam rá dühösen, mire valami kurjantás félét hallatott.
- Neked meg nem szükséges felöltöznöd. Kitaláltam valamit. - ült le szó nélkül egy fotelbe.
- Ez már rosszul hangzik. - fontam össze magam előtt a kezemet. Ha már tényleg fehérneműben kell látnia, akkor csak nem fogom illegetni magam előtte. Nem mintha szégyenlős lennék, de ne legyen már ennyi rálátása a felsőtestemre! Még akkor se, ha nem egy szuperszexi kombiné van rajtam, csak egy szimpla pántnélküli melltartó. - Na lökjed!
- Ne szégyenlősködj már! - prüszkölt a nevetéstől, mire elpirultam. Te jó ég, miket gondol most rólam?
- Nem is vagyok szégyenlős! - ellenkeztem. - De ha nem tetszik valami akkor menj el, nem kell itt röhögcsélned rajtam, jó? - indultam vissza a fürdőszobába, de utánam szólt.
- Jó, nem nevetlek ki. Te kis pirulós! - cukkolt továbbra is, mire felment bennem a pumpa. Felkaptam az asztalra ledobott felsőmet és magamra húztam. Kimi szája lekonyult. Tudtam én, hogy csak ennyi kell hozzá!
- Még ma elmondod, hogy miért törtél rám, vagy várjak holnapig? - vontam fel a szemöldökömet.
- Le is veheted azt a pólót, arra nem lesz szükséged. - bökött a felsőmre, majd elvigyorodott. - Csak bikinit húzzál, meg keress elő egy törülközőt!
- Mégis miért? - vágtam értetlen arcot.
- Pancsolunk. - adott enyhén gyerekes választ, amin elmosolyodtam. - A pálya melletti aquaparkot szemeltem ki magunknak. És nem fogadok el nemleges választ, ugyanis tudom, hogy már semmi dolgod mára. Jössz és kész!
- Te komolyan most akarsz még pancsizni? - ismételtem meg a hülye megfogalmazását. - Már elmúlt 5 is.
- És? - rántotta meg a vállát. - Legalább nem lesz tömeg. Na ne bámulj már, hanem dobd le a felsőd, öltözz át, 5 perc múlva kint akarlak látni a folyosón. - állt fel a fotelből és mint aki jól végezte dolgát, megtörölte a tenyerét.
- Nehogy azt hidd, hogy úgy ugrálok, ahogy te fújsz! - grimaszoltam rá lázadóan.
- Már mondtam, hogy nem fogadok el nemleges választ. - lépett oda elém és a féloldalas vigyorával nézett le rám. - Szóval sipirc a fürdőbe, ha nem akarod, hogy még egyszer körberöhögjelek ebben az átlátszó ruhádban! - utalt nevetve arra, hogy egy szál semmiben állok még mindig. Győzedelmes mosolyt villantott rám, én viszont tüntetőleg elhúztam a számat. Azt hiszi ennyivel meg tud győzni? Hah, akkor nagyon téved!

3 megjegyzés:

  1. Ennyivel nem is, de Kimi se az a feladós fajta, ha más nem akkor a vállára kapja és bevágja a kocsi hátsóülésére....

    VálaszTörlés
  2. Hahaaaa az előző névtelenen jót derűltem mikor azt írta hogy bevágja a kocsi hátsó ülésébe...Bár ezt el tudnám képzelni kimiről:D:DDD Amúgy nagyon várom már és szerintem is simán vállra kapja:D:D:DDD Na de holnap várom és siess a vele nagyon :DDD..:D:DD
    :B: =Brigi

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Nagyon izgalmasnak ígérkezik a következő rész is, nagyon siess vele.
    Kíváncsi vagyok Kimivel összejönnek-e, mert nagyon össze illenek.
    A másik történet is jónak tűnik.

    Üdv Bella

    VálaszTörlés