2014. december 31., szerda

Aki bújt, aki nem...


Helló mindenki! :)

Már rég nem hallhattatok rólam, hiszen ez a felület már jó ideje nem elérhető számotokra. Aki eddig esetleg abban a hitben élt, hogy a blog bezárt, akkor azt ki kell ábrándítsam, ugyanis...


...vagyis visszatértem! :)

A dobpergést meg hasonlókat nyugodtan mellőzhetjük, mert ez nem az az ünnepélyes visszatérés. Azért, mert ezt a (vagy inkább hasonló jellegű) bejegyzést nem most, hanem hónapokkal ezelőtt közölnöm kellett volna veletek...

Hogy miért?

Nos, ahogy anno megígértem, a Racer Girl című történetem végeztével egy új történetbe akartam kezdeni. Ehhez egy teljesen új arculatot varázsoltam a blognak, majd elkezdtem előre megírni a részeket. De időközben rájöttem, hogy bár nyáron még rengeteg ötletem és elképzelésem volt, már nem tudtam ugyanabban a szellemben szövögetni ezt a sztorit. 

Hogy miért?

Azt hittem csak új, friss ihletre van szükségem, de az idő múlásával kiderült számomra, hogy nem csupán az írásból ábrándultam ki, de egy kissé a fanfictionjeim témájából, a Forma 1-ből is. Ezzel nyilván nem vagyok egyedül, sokakat érzékenyen érintett az idei szezon, de engem ez azért viselt meg jobban, mert sajnos kihatott a kreatív gondolkodásomra is. Az év második felére azért már valamennyire visszanyertem korábbi elköteleződésemet a sport iránt, így ami ezt a részét illeti a dolognak, ez már rendeződött.

De...?!

Az írással viszont még mindig vannak kétségeim. Visszaolvasva a Racer Girlt, rengeteg hibát találtam benne, amelyeket már biztosan nem követnék el. Az utolsó néhány rész egyre inkább elkeserített, mert ma már biztosan másképp írnám meg őket. Sokáig gondolkoztam azon, hogy újrakezdjem, vagy legalábbis néhány részét újraírjam, de aztán arra jutottam, hogy ez az első egész történetem, így megengedhetem magamnak, hogy ne legyen tökéletes. Csak azt veszem figyelembe, hogy sokan közületek szerették és rendszeresen követték a részeket. És nagy örömmel tölt el, hogy most pedig szeretnétek újra visszaolvasni :)
Ezért is döntöttem amellett, hogy adok esélyt a visszatérésre! :)

TEHÁT...

Az első és legfontosabb, amit meg kell említenem ezzel az egésszel kapcsolatban, hogy ezt a bejegyzést is azért láthatjátok, mert TI kértétek!
TI vettetek rá arra, hogy újra megnyissam ezt a blogot, és ezt mindenképpen szeretném megköszönni és persze meghálálni is Nektek!


Hogyan?

Nem okozok meglepetést, ha azt mondom, szeretnék újra történeteket írni, de hogy pontosan milyeneket, ki(k)ről és mi(k)ről, azt majd egy következő bejegyzésben fejteném ki.

De addig is...

Még egyszer köszönöm azoknak, akik e-mailben vagy a blog Ask.fm profilján megkerestek, támogattak és biztattak. Ha ők nincsenek, talán ez a bejegyzés sem született volna meg. :)


És végül, de nem utolsó sorban kívánok mindenkinek egy felejthetetlen szilveszter estét, és nagyon boldog, sikeres, és élményekben gazdag új évet! :)


Üdv minden kedves régi olvasónak, idelátogatónak! :)


Alexa


9 megjegyzés:

  1. Juheeee!!! Nagyon vartuk mar ezt a bejegyzest! BUEK! Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia :))))

    Nem akartam hinni a szememnek, amikor megláttam a blogger főoldalán.Amilyen gyorsan csak tudtam rákattintottam, hogy teljesen megbizonyosodtam, hogy ez tényleg igaz.
    Nagyon örülök, hogy visszatértél, mindig is imádtam a személyiséged és az írásaidat. Akárhány hibát is találsz a Racer Girl-ben méltón lehetsz rá büszke. Én pedig egyenesen imádtam a történeted.Megértem az okokat és nagyon is áttudom érezni a helyzetet, amikor nincs meg a késztető erő. A jelenlegi F1-et pedig ne is beszéljünk. Talán nekem is sikerül a visszatérés, ahogy neked is. :)
    Remélem ugyanolyan sikeresen folytatod ahol egykor abbahagytad. Én biztos hogy az olvasóid között leszek.
    Boldog Új Évet , kitartást és sok sikert kívánok!
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Nagyon örülök, hogy itt vagy, hiszen te voltál az egyik állandó olvasóm és kommentelőm és jó tudni, hogy ezután is számíthatok rád :) Köszönöm a kedves szavakat, nagyon aranyos vagy! :))
      Neked is boldog új évet és sok sikert a visszatéréshez!
      Puszi :*

      Törlés
  3. Szia!
    Ugyan nem nagyon írtam neked visszajelzéseket (lustaság, sajnálom is), de állandó olvasód voltam. Mikor megláttam, hogy újra megnyitottad a lapot, nagyon megörültem.Mivel az általad látott hibák ellenére én nagyon élveztem mindegyik írásodat, kiemelve a Racer Girl-t. Úgyhogy csak úgy tovább, ahol egy időre abbahagytad, nagyon várom az újabb írásaidat.És boldog új évet és sok sikert az írásban!És egy kérdés: ugye folytatod a Heartbreaker-t? :)
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Lehet, hogy nem írtál gyakran, de valamiért emlékszem rád és örülök, hogy szeretted a történeteket! :) A Heartbreakerrel anno nagyon megakadtam, úgyhogy egyelőre nem hiszem, hogy azzal fogok foglalkozni. De ha egyszer kitalálom mi legyen vele, szeretném folytatni.
      Köszönöm a jókívánságokat, neked is boldog új évet kívánok!
      Puszi :*

      Törlés
  4. Szia de jó hogy megint elérhető a blogod, már nagyon hiányzott az életemből. :) Most tuti, hogy az összes történetet újra fogom olvasni mert nálam ez a blog a No. 1 és ez nem vicc tényleg nagyon imádom a te történeteidet.:) Bocsi h mos írok csak de egy makacs betegség levett a lábamról és most tudok üdvözlött írni neked. :):) Várom már hogy mivel rukkolsz elő majd nekünk de egy tuti rossz nem lesz és biztos nagy sikere lesz majd. :)
    Szóval hajrá csajszi én és többiek is melletted állunk és támogatunk téged mindenben. :)

    Üdv:Mary a csendes követőd

    VálaszTörlés
  5. Szia! :)
    Jajj, nagyon aranyos vagy, jól esett olvasni a soraidat! :)) El sem hiszed, hogy milyen sokat jelent az, hogy mellettem álltok és támogattok, jó tudni, hogy van miért foglalkoznom ezzel a bloggal :)
    Köszönöm szépen a bizalmat és a biztatást! Remélem már sikerült meggyógyulnod :)
    Puszi :*

    VálaszTörlés
  6. A Triton Titanium Tube - baojititanium.blogspot.com
    Triton 경주 출장안마 Titanium - The tube is a one-stop solution for the 강릉 출장안마 use of high-carbon stainless titanium tube steel oxide. The tubes use a 광주 출장샵 flat plate to 창원 출장마사지 separate the

    VálaszTörlés